Kvartsfinal 2: Linköping - Djurgårdens IF 20/3-2018
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Lee Harvey Oswald
Re: Kvartsfinal 2: Linköping - Djurgårdens IF 20/3-2018
Äh, tycker lhc gjorde fler rätt än DIF under ordinarie tid, dom satte sin prägel på matchen, vi har åkt och väntat lite för mycket på nästa drag.EspenK skrev:Alltid ologiskt. Vi äger matchen. LHC kommer vinna.
Hockeylogik.
Har inte noterat att vi ägt matchen mer än på slutet, i sudden i kraft av ett PP
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Måste fan fråga (baserat på ditt nick). Litterär figur va?kh31d4r skrev:hahaha!Magnutz skrev:De lirar kognitiv boxplay i studion... Typ hela tiden.captcash skrev:Lol.. tomte i studion.. "jaa, de stora chanserna utebli"... EH? VI har haft typ 10st klara målchanser som borde suttit, inkl en i stolpen.... vad är exakt en "stor chans"?
Matchens tredje övertidsperiod.. shit vilket geggig grej det blir.
Målvakterna är mycket piggare än utespelarna (pigga i den mening att de inte är lika döda som utespelarna) och det blir en liten krock mellan svaga avslut och pigga slipsar. Tror grötig situation framför kasse avgör. Spelvändningar verkar svåra att genomföra nu eftersom killarna bågar lika tajt som en Stena Line-färja... Allt tar sån tiiid.
Så, vi kör!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Något är konstigt iaf att han inte matchas mer. Särskilt i en match som denna!DIFtomppa skrev:Robban har tydligen något emot Brodin
Hoppas inte det är något personligt, fast man hoppas ju inte att den knappa matchningen är pga att han har några känningar av skadan han är tillbaks ifrån heller.

Senast redigerad av Frankie den 2018-03-20 23:02:38, redigerad totalt 1 gånger.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi ser mycket piggare ut än LHC i andra halvan av 4 och i 5. Om LHC ska vinna behöver de en slumppuck eller ett PP. Vi har fortfarande kraft kvar att arbeta in en puck. Känns bra för en lång matchserie att vi har mer pulver trots bortaplan, oavsett om nu skulle förlora här.
- diftobbe89
Jag tror Ahlén går in och löser detta.
Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Vore absolut drömmendiftobbe89 skrev:Jag tror Ahlén går in och löser detta.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Då bestämmer vi det, det är klubbat.Lee Harvey Oswald skrev:Vore absolut drömmendiftobbe89 skrev:Jag tror Ahlén går in och löser detta.
Eller ett backmål av #55.#10 skrev:Då bestämmer vi det, det är klubbat.Lee Harvey Oswald skrev:Vore absolut drömmendiftobbe89 skrev:Jag tror Ahlén går in och löser detta.
Ja det skulle ju inte vara puckat om det blev så.#10 skrev:Då bestämmer vi det, det är klubbat.Lee Harvey Oswald skrev:Vore absolut drömmendiftobbe89 skrev:Jag tror Ahlén går in och löser detta.
Så är det, blandat med ungdomliga hackerambitioner för länge sedan...Magnutz skrev:Måste fan fråga (baserat på ditt nick). Litterär figur va?
- Lee Harvey Oswald
Jag tar vilket som nu, "en Salo", självmål, vådaskott, in med skiten bara!!!
Farbror måste sova nu
Farbror måste sova nu
Hahaha.. grymt. Tyckte jag kände igen det från förr i tiden.kh31d4r skrev:Så är det, blandat med ungdomliga hackerambitioner för länge sedan...Magnutz skrev:Måste fan fråga (baserat på ditt nick). Litterär figur va?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- diftobbe89
Somnar du nu så smäller det.Lee Harvey Oswald skrev:Jag tar vilket som nu, "en Salo", självmål, vådaskott, in med skiten bara!!!
Farbror måste sova nu
Spela fult
Håller helt med, vi har varit jagande nästan hela matchen. LHC match helt och hållet hittilsLee Harvey Oswald skrev:Äh, tycker lhc gjorde fler rätt än DIF under ordinarie tid, dom satte sin prägel på matchen, vi har åkt och väntat lite för mycket på nästa drag.EspenK skrev:Alltid ologiskt. Vi äger matchen. LHC kommer vinna.
Hockeylogik.
Har inte noterat att vi ägt matchen mer än på slutet, i sudden i kraft av ett PP