Domarna vill inte avgöra och indirekt så avgör de istället.ciirree skrev:De släppte ju en solklar interference på Jens Olsson igår när Frölunda spelade 5-mot-4 också. Enligt GP hade domarna sagt: "Det är en utvisning - men inte en utvisning för fem-mot-tre spel."Wishes skrev:Ju fler matcher i matchserierna, desto mer pengar till SHL. Domarna gör vad de kan för att utjämna matchserierna. Instruktioner från SHL?sauron skrev:Släppa en rätt solklar goalieinterfierence går tydligen också bra, bara det är åt rätt håll...Magnutz skrev:De kan inte bättre. Det är min enda tröst. De försöker men domarjobbet är svårt och detta är så bra som vi kan få det i Sverige. De tar helt random grejer.sauron skrev:Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Så, ja, det har satt sin nivå inför slutspelet!
Kvartsfinal 2: Linköping - Djurgårdens IF 20/3-2018
Re: Kvartsfinal 2: Linköping - Djurgårdens IF 20/3-2018
- Lee Harvey Oswald
Men orka..... viga ännu en tråd åt domarna
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Då skall den som uttalade sig inte döma en match till. Som domare skall dom skita i vad resultatet står eller om det gått en sekund av matchen eller är en sekund kvar och blåsa hur som om det är utvisning.ciirree skrev:De släppte ju en solklar interference på Jens Olsson igår när Frölunda spelade 5-mot-4 också. Enligt GP hade domarna sagt: "Det är en utvisning - men inte en utvisning för fem-mot-tre spel."Wishes skrev:Ju fler matcher i matchserierna, desto mer pengar till SHL. Domarna gör vad de kan för att utjämna matchserierna. Instruktioner från SHL?sauron skrev:Släppa en rätt solklar goalieinterfierence går tydligen också bra, bara det är åt rätt håll...Magnutz skrev:De kan inte bättre. Det är min enda tröst. De försöker men domarjobbet är svårt och detta är så bra som vi kan få det i Sverige. De tar helt random grejer.sauron skrev:Men herremin... De släpper interference efter interference och tar en petig hakning på Ljungh...
Så, ja, det har satt sin nivå inför slutspelet!
Varför har Bernhardt inte spelat mer än dryga 3 minuter. Skadad?
Falk tog över hans plats ganska tidigt. Måste vara en skada.mb81 skrev:Varför har Bernhardt inte spelat mer än dryga 3 minuter. Skadad?
Nä men vad säger vi, har inte Högström spelat upp sig rätt mycket? Tänker främst på spelet i egen zon.
Du tycker att det är ok att dom plöjer in i vår målis utan ens det blir avblåst eller får pisk av Ahlen?Lee Harvey Oswald skrev:Men orka..... viga ännu en tråd åt domarna
Både han och Hulta har ju spelat upp sig rejält. Bådar gott.Nine skrev:Nä men vad säger vi, har inte Högström spelat upp sig rätt mycket? Tänker främst på spelet i egen zon.
Men ta trippingar åt båda håll zebra as
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Dra åt helvete, domarjävlar! hade kunnat plockat två grejer precis före deras mål.
Slutspelsnivå du vet.förevigtdjurgården skrev:Bra slash som föranleder baljan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
TVÅ utvisningar innan de gör 1-1.
Tripping, slashing
Tripping, slashing
Men va? Först en missad tripping, sen en missad slashing. Är domaren helt efterbliven eller?!