Är Zaar gårdare? Det har totalt flugit förbi mig isf.sPTNC skrev:Han må vara skåning men han är Djurgårdare så inte en helt orimlig värvning egentligen.Praetori skrev:Tror han har minst ett år kvar. Sen är han Skåning ut i fingerspetsarna och lär nog inte vilja spela för oss.sPTNC skrev:Någon som vet vad Daniel Zaar sitter på för kontrakt med Malmö?
Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Re: Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Praetori skrev:Är Zaar gårdare? Det har totalt flugit förbi mig isf.sPTNC skrev:Han må vara skåning men han är Djurgårdare så inte en helt orimlig värvning egentligen.Praetori skrev:Tror han har minst ett år kvar. Sen är han Skåning ut i fingerspetsarna och lär nog inte vilja spela för oss.sPTNC skrev:Någon som vet vad Daniel Zaar sitter på för kontrakt med Malmö?
Jo, visst är det så. Enligt min ”källa” i alla fall som lirade i Rögles juniorlag tillsammans med honom.
Då var han jätte Djurgårdare i alla fall.
Han kommer ha en tämligen ljus framtid med gårdagens spel kombinerat med det håret. Kul för honom.Praetori skrev:Ja Capitals har varit rätt tydliga med att de vill ha in honom i organisationen till hösten så att vi skall kunna få tag i ersättare i tid.mb81 skrev:Acke verkar också lämna. Inte till Frölunda som en viss norrman här inne tror.
http://hockeynews.se/articles/2286/
Fan vad det går snabbt när väl seniorsteget är taget, man blir lika förvånad varenda gång.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det finns ett par steg till. Steg som vi aldrig får uppleva i svensk hockey längre. Jag undrar vilken världsspelare som senast blommade ut och gjorde sina främsta år i ett svenskt lag?sensei skrev: Fan vad det går snabbt när väl seniorsteget är taget, man blir lika förvånad varenda gång.
Obs. Retorisk fråga. Fel tråd att starta en diskussion om detta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Hepsnastian
Cehlin?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Delägare
Han ska väl hänga och ha senester i Stockholm under sommaren.Hepsnastian skrev:Cehlin?
Inget rykte, men Mario Kempe ska bli pappa. Har lägenhet i Stockholm.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- minalman
- Säsongskort: Ja
Grattis Mario!Andspe skrev:Inget rykte, men Mario Kempe ska bli pappa. Har lägenhet i Stockholm.
Men Ljung gjorde inget vidare intryck på isen som nybliven pappa.
Och nu måste han hitta en fetare plånbok för att försörja familjen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Så är det! Samtidigt så bör barnet komma i augusti-oktober och att föda i Sverige bör kännas bättre än i Ryssland. Hade nog även känns ganska skönt för honom personligen att ha 10min cyckelväg dörr till dörr.minalman skrev:Grattis Mario!Andspe skrev:Inget rykte, men Mario Kempe ska bli pappa. Har lägenhet i Stockholm.
Däremot så borde han kunna tjäna stålar i både NLA & Ryssland om han inte får ett nytt NHL-kontrakt.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
Vore verkligen helt perfekt att få hem honom! Är i perfekt ålder för att avsluta karriären några år i Stockholm. Dessutom helt rätt spelare att ha i vårt spelsystem med hög intensitet och hårt jobb. Verkar hänga ganska mycket i Stockholm också och ha kvar känslor för Djurgården.Andspe skrev:Så är det! Samtidigt så bör barnet komma i augusti-oktober och att föda i Sverige bör kännas bättre än i Ryssland. Hade nog även känns ganska skönt för honom personligen att ha 10min cyckelväg dörr till dörr.minalman skrev:Grattis Mario!Andspe skrev:Inget rykte, men Mario Kempe ska bli pappa. Har lägenhet i Stockholm.
Däremot så borde han kunna tjäna stålar i både NLA & Ryssland om han inte får ett nytt NHL-kontrakt.
Dock lär han nog vara taggad på nåt år till i NHL eller nån vettig stad i Ryssland eller Schweiz för att dra ut några miljoner extra till kontot. Men måste åtminstone vara ett namn under radarn för Jocke.
Någon jag gärna skulle se i laget, om vi drabbas av det manfall jag fruktar, är Bryan Lerg. Otroligt skottvillig, sliter hårt och har bra fart på rören. Den enda i Djurgården som toppar Lergs 147 skott på mål är Niclas Bergfors med sina 158, och då i ett spelförande lag. 19 fullträffar i år, i ett lag som årets Djurgården kunde han ha vunnit skytteligan. Lär vara dyr, men billigare än Palushaj & co som fått så mycket rampljus.
Håller med. Lerg tillför både i 5v5 och pp. Nån spets måstevi ju ha in inför nästa. Kommer kosta att ersätta Ljungh och Johansson dock.Puckey skrev:Någon jag gärna skulle se i laget, om vi drabbas av det manfall jag fruktar, är Bryan Lerg. Otroligt skottvillig, sliter hårt och har bra fart på rören. Den enda i Djurgården som toppar Lergs 147 skott på mål är Niclas Bergfors med sina 158, och då i ett spelförande lag. 19 fullträffar i år, i ett lag som årets Djurgården kunde han ha vunnit skytteligan. Lär vara dyr, men billigare än Palushaj & co som fått så mycket rampljus.
Brynäsarna kör insamlingskampanj för att behålla Palushaj...
Kommer faktiskt bli ruggigt besviken om Ahlén inte får förlängt. Ruskigt bra hittils i slutspelet.
Håller med. Vore ändå att avbräck att bli av med. Har nog inget hutlöst löneanspråk. Och han vågar ge sig in i alla situationer. Viktigt!Hildi skrev:Kommer faktiskt bli ruggigt besviken om Ahlén inte får förlängt. Ruskigt bra hittils i slutspelet.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk