Sportbaren

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Palmgren

Sportbaren

Inlägg av Palmgren »

Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?
lilleman

Re: Sportbaren

Inlägg av lilleman »

[quote="Palmgren"]Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?[/quote]

Frågetråden?
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Okej det inlägget kanske skulle varit i frågetråden. Men kan man få ett svar på frågan om någon vet?
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Palmgren skrev:Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?
Slå sönder knäskålarna på mig om jag har fel, men jag tror man måste vara över 20 tom, oavsett om man ska äta eller dricka. Om man inte är i sällskap med nån som har ålern inne.

Men allt det här är bara vaga spekuleringen för att stilla nerverna så här inför hemmapremiären...
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Rash skrev:
Palmgren skrev:Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?
Slå sönder knäskålarna på mig om jag har fel, men jag tror man måste vara över 20 tom, oavsett om man ska äta eller dricka. Om man inte är i sällskap med nån som har ålern inne.

Men allt det här är bara vaga spekuleringen för att stilla nerverna så här inför hemmapremiären...
Men om jag har vuxet sällskap med mig, får jag då komma in? Eller kommer jag inte in i vilket fall som helst.
Kojak

Inlägg av Kojak »

Rash, Det går inte att slå sönder något som redan är trasigt. :D

Palmgren, Förra säsongen var det med föräldrars sälskap som de släppte in minderåriga. Jag försökte ta med en polare in och sa till vakterna att jag tar ansvar för honom, men vi fick om jag minns rätt nobben för det.

Ha det!
Användarvisningsbild
Palmgren

Inlägg av Palmgren »

Micke Nylander skrev:Rash, Det går inte att slå sönder något som redan är trasigt. :D

Palmgren, Förra säsongen var det med föräldrars sälskap som de släppte in minderåriga. Jag försökte ta med en polare in och sa till vakterna att jag tar ansvar för honom, men vi fick om jag minns rätt nobben för det.

Ha det!
Okej. Men vi får se om vi kanske kommer in då. Dom bör i alla fall ändra på reglerna. Är man under 18 så bör man få gå in med någon som är över 18. Det finns ju djurgårdare under 18 också, som gärna skulle vilja käka något och lyssna på både gamla och nya djurgårdsprofiler.
Användarvisningsbild
Pompe
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Pompe »

Jag och min 12-åriga dotter kommer in på Sportbaren varje hemmamatch, så ta med Era farsor på matcherna :)
Användarvisningsbild
mikaelelk

Inlägg av mikaelelk »

men det är nog lite skillnad om man kommer en kille på 20 och en som är 17. Eller om man kommer far och son
Skriv svar