Sportbaren
Sportbaren
Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?
Re: Sportbaren
[quote="Palmgren"]Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?[/quote]
Frågetråden?
Frågetråden?
Slå sönder knäskålarna på mig om jag har fel, men jag tror man måste vara över 20 tom, oavsett om man ska äta eller dricka. Om man inte är i sällskap med nån som har ålern inne.Palmgren skrev:Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?
Men allt det här är bara vaga spekuleringen för att stilla nerverna så här inför hemmapremiären...
Lycka är att vara djurgårdare
Men om jag har vuxet sällskap med mig, får jag då komma in? Eller kommer jag inte in i vilket fall som helst.Rash skrev:Slå sönder knäskålarna på mig om jag har fel, men jag tror man måste vara över 20 tom, oavsett om man ska äta eller dricka. Om man inte är i sällskap med nån som har ålern inne.Palmgren skrev:Jag har en fundering. Om man är under 18 år, kommer man in på sportbaren då om man inte dricker något. Om man till exempel bara äter något?
Men allt det här är bara vaga spekuleringen för att stilla nerverna så här inför hemmapremiären...
Okej. Men vi får se om vi kanske kommer in då. Dom bör i alla fall ändra på reglerna. Är man under 18 så bör man få gå in med någon som är över 18. Det finns ju djurgårdare under 18 också, som gärna skulle vilja käka något och lyssna på både gamla och nya djurgårdsprofiler.Micke Nylander skrev:Rash, Det går inte att slå sönder något som redan är trasigt.![]()
Palmgren, Förra säsongen var det med föräldrars sälskap som de släppte in minderåriga. Jag försökte ta med en polare in och sa till vakterna att jag tar ansvar för honom, men vi fick om jag minns rätt nobben för det.
Ha det!