Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2018-19 ständigt uppdaterat i första inlägg
Wikegård sågar just nu Dick ner till ankelhöjd i CMore pga att ”snoppen” pratar minnen och semesterplaner med Figren i håve under uppvärmningen när de egentligen ska representera varsitt lag som ska kriga mot varandra. De ska klösa ögonen ur varandra, inte fika.
Jag håller med Wikegård.
Jag håller med Wikegård.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Mårtensson lämnar Linköping....han flyttar till Sigtuna.
Något för oss? Visst han är 37 år gammal men han borde ha mer att ge än vad han visat denna säsong. Miljöombyte och nytagg kan lika väl göra honom livsfarlig
Vi såg ju vad som hände med Bergfors menar jag..
Något för oss? Visst han är 37 år gammal men han borde ha mer att ge än vad han visat denna säsong. Miljöombyte och nytagg kan lika väl göra honom livsfarlig
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nej tack.Celes skrev:Mårtensson lämnar Linköping....han flyttar till Sigtuna.
Avskaffa tre mot tre.
Jag gillar verkligen det där av Wikegård...håller helt med!minalman skrev:Wikegård sågar just nu Dick ner till ankelhöjd i CMore pga att ”snoppen” pratar minnen och semesterplaner med Figren i håve under uppvärmningen när de egentligen ska representera varsitt lag som ska kriga mot varandra. De ska klösa ögonen ur varandra, inte fika.
Jag håller med Wikegård.
- minalman
Innan Frasse har åsikter om trådens ämne så vill jag påpeka att det ryktas om Dick. Och att hans lagmoral är diskutabel.Celes skrev:Jag gillar verkligen det där av Wikegård...håller helt med!minalman skrev:Wikegård sågar just nu Dick ner till ankelhöjd i CMore pga att ”snoppen” pratar minnen och semesterplaner med Figren i håve under uppvärmningen när de egentligen ska representera varsitt lag som ska kriga mot varandra. De ska klösa ögonen ur varandra, inte fika.
Jag håller med Wikegård.
- minalman
När ska Jocke signa med AJF egentligen? Ett krav från min sida.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Värdelösa signaler att sitta å snacka innan match som de gör. Wikegård har rätt.
Mitt krav. Förläng med Linus Johansson.
Lika viktig forward som Högga är viktig back.
Mitt krav. Förläng med Linus Johansson.
Lika viktig forward som Högga är viktig back.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Misstänker att Frölunda ligger på honom, Roger flirtade rätt rejält under JVM. Hoppas verkligen på att få se deras lina intakt ytterligare ett år innan de drar till NHL, chansen är god att de exploderar totalt..minalman skrev:När ska Jocke signa med AJF egentligen? Ett krav från min sida.
Låter konstigt om han skulle byta innan han drar till Nordamerika. Får mer känslan av att han drar redan i sommar.Puckey skrev:Misstänker att Frölunda ligger på honom, Roger flirtade rätt rejält under JVM. Hoppas verkligen på att få se deras lina intakt ytterligare ett år innan de drar till NHL, chansen är god att de exploderar totalt..minalman skrev:När ska Jocke signa med AJF egentligen? Ett krav från min sida.
- minalman
Efter Dicks straff mot HV vill jag gärna se honom hos oss!
Wikegård sågade Dicken och han svarade med 3 pinnar, varav 2 mål! Som jag sagt, passar han och DIF vill ha honom så självklart ska han erbjudas kontrakt.minalman skrev:Efter Dicks straff mot HV vill jag gärna se honom hos oss!
Finns det något mer än att han tycker det är bökigt att pendla som gör snacket om honom aktuell här, inget rykte från höken eller nån?
-
Jag tycker att efter intervjun idag att man fått ännu mer vatten på kvarn när det gäller Dick, "jag gör som jag vill och skiter i vad andra tycker". Han är precis lika omogen som för 10 år sedan och kan dra åt helvete.
Duktig eller ej, vill inte ha ett sånt ego i världens finaste förening.
Duktig eller ej, vill inte ha ett sånt ego i världens finaste förening.
-
Wikegård är en mediakåt idiot
Ceterum censeo Solna esse delendam
Släpper vi Axel Jonsson Fjällby och Linus Johansson så vet jag inte om man tror på att vi har ambitioner att vara en toppklubb. Top 5 viktiga Signingar båda två. Kräks om Frölunda eller Växjö skulle få ta nån av dem.
Tycker hans inställning till det som händer är helt korrekt. Handlar om signaler man skickar till resten av truppen. Prestation på isen eller ej. Häng med varann efter match, ligg med varann om ni så vill.Donkels-2.0 skrev:Wikegård är en mediakåt idiot
Innan och under match är man värsta fiender
Sent from my SM-G930F using Tapatalk