Killer Kennholt skrev:de här med usel, alla säger att Fredric Ericsson är så kass, men de tycker jag inte han är nu, nu tycker ja han är en utav dom bättre backarna. Lätt den som åker bäst skridskor av backarna, en som har chansen att hänga på en sabb forward iaf. Sen tycker ja han lirar enkelt och förståndigt. Eller har ja fel?
Tycker att Ericson har spelat bättre sen han lärde sig hur han skulle spela i Elitserien. I allsvenskan kunde han lira offesivt, men i Elitserien är det ett helt annat tempo. Nu spelar han smart och lite defensivare, det lönar sig.
Lägger till ett enormt plus på den killen, han kände att det inte gick bra, blev bänkad och FÖRSÖKTE bli bättre istället för att tjafsa och strejka och shit. Riktigt bra utav Fredric, och nu lönar det sig.
Senast redigerad av Crashmash den 2007-09-26 15:41:24, redigerad totalt 1 gånger.
Killer Kennholt skrev:de här med usel, alla säger att Fredric Ericsson är så kass, men de tycker jag inte han är nu, nu tycker ja han är en utav dom bättre backarna. Lätt den som åker bäst skridskor av backarna, en som har chansen att hänga på en sabb forward iaf. Sen tycker ja han lirar enkelt och förståndigt. Eller har ja fel?
Äntligen någon som delar min åsikt! Ericsson försöker i alla fall. Han försöker spela så enkelt som möjligt och lyckas faktiskt med det. Tycker han tar vid där han avslutade förra säsongen när han fick spela ett par matcher. Glöm inte att han var bra i allsvenskan där han producerade en och annan poäng.
Jag håller med dig, han har imponerat på mig den senaste tiden.
Snacka om att det skulle behövas en aktiv moderator i detta forumet..
Här kommer jag in glad i hågen och finner att det är massa nya inlägg i silly tråden, och vad får jag se då? 1 hel sida med massa snack om matchen mot MODO. Det finns en tråd om den matchen under "MATCHER". DÄR skall allt sånt diskuteras. Här diskuteras ENBART nyförvärv, förluster os.v.
Kalla mig gärna Hitler, men jag verkar vara en (av få?) som vill ha nån som helst ordning på detta forum. Jag ställer gärna upp som moderator, inga problem..
Necrodamus skrev:Snacka om att det skulle behövas en aktiv moderator i detta forumet..
Här kommer jag in glad i hågen och finner att det är massa nya inlägg i silly tråden, och vad får jag se då? 1 hel sida med massa snack om matchen mot MODO. Det finns en tråd om den matchen under "MATCHER". DÄR skall allt sånt diskuteras. Här diskuteras ENBART nyförvärv, förluster os.v.
Kalla mig gärna Hitler, men jag verkar vara en (av få?) som vill ha nån som helst ordning på detta forum. Jag ställer gärna upp som moderator, inga problem..
Fnatte79 skrev:Hittade detta i en matchtråden från MoDo-DIF igår...
Min tränare har en kompis som har en son i DIFs 96:or och hade berättad för Magnus
att DIF höll på och förhandlade med en klassfinne till. VEm är det, vet ni något?
Först tänkte jag att det rörde sig om Ossi... men en uttrycket "en klassfinne till"
talar ju ett annat språk, någon som vet något?
Låter ju riktigt bra faktiskt hoppas det stämmer och att det är en forward
Fnatte79 skrev:Hittade detta i en matchtråden från MoDo-DIF igår...
Min tränare har en kompis som har en son i DIFs 96:or och hade berättad för Magnus
att DIF höll på och förhandlade med en klassfinne till. VEm är det, vet ni något?
Först tänkte jag att det rörde sig om Ossi... men en uttrycket "en klassfinne till"
talar ju ett annat språk, någon som vet något?
Men du... din tränare har en kompis som har en son... Ledsen men det ger jag inte mycket för.
Var är Frasse och hans underbara one-liners med info om kommande nyförvärv?
Necrodamus skrev:Snacka om att det skulle behövas en aktiv moderator i detta forumet..
För att återgå till viktigare saker.
Undra vilket nummer Väänänen tar. Vill minnas att han hade 27 i Colorado.
Senast redigerad av Fricke den 2007-09-26 18:40:50, redigerad totalt 1 gånger.
För att återgå till viktigare saker.
Undra vilket nummer Väänänen tar. Vill minnas att han hade 27 i Colorado.
Du säger det jag tänker i det här fallet. Jag funderar till och med på om DIF Hockey kanske ska låsa den här tråden och sen låta den försvinna. När något eventuellt nyförvärv presenteras kan man skapa en tråd och diskutera just den nya spelaren.
Då vet man vad man får läsa när man klickar på tråden och vill man inte läsa, ja då behöver man inte kolla in i tråden.
Som det är nu i denna tråd så vet man inte om man kommer få läsa om vems mamma som käkade gröt elelr fil till frukost... (Smått överdrivet, men det är så det känns).