Frågetråden
Re: Frågetråden
Någon som vet varför Högström spelar med andra handskar?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
De gamla luktade kanske gammal ingrodd skoskav?Brewski skrev:Någon som vet varför Högström spelar med andra handskar?
Ska du ge dig in i bakterieodlarbranschen?minalman skrev:Någon som känner till var kölistan att få köpa en av Hovets handtorkar när de river finns?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
Tänkte kränga vidare till NKS och bli rik.Praetori skrev:Ska du ge dig in i bakterieodlarbranschen?minalman skrev:Någon som känner till var kölistan att få köpa en av Hovets handtorkar när de river finns?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Det pratas bara om att man som säsongare kan förköpa biljett till onsdag, men jag har ju slutspelstillägg. Behöver jag ändå köpa? Hur vet jag annars var jag ska sitta?
- minalman
Frågetråden
Det som menas måste vara att du har förtur till att köpa fler plåtar, antar jag. På plastbrickan står ju annars var du ska sitta när du använder din säsongsbiljett med slutspelstillägg i Globen.Túrin Turambar skrev:Det pratas bara om att man som säsongare kan förköpa biljett till onsdag, men jag har ju slutspelstillägg. Behöver jag ändå köpa? Hur vet jag annars var jag ska sitta?
Men det är riktigt otydligt kommunicerat.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja fan vi missade / läste fel och trodde kl 10.00 va det dags för medlemmar och säsongare att köpa biljetter. Men det Vart ju öppet för allmänheten då. Så nu var platserna borta vi ville ha. Man får vara mer vaken nästa gång 

Tycker det är väldigt trist att medlemmar/säsongare ej fick förtur denna gång. Lite mer uppskattning generellt till oss trogna hade varit trevligt.Stocky skrev:Ja fan vi missade / läste fel och trodde kl 10.00 va det dags för medlemmar och säsongare att köpa biljetter. Men det Vart ju öppet för allmänheten då. Så nu var platserna borta vi ville ha. Man får vara mer vaken nästa gång
/Ständig medlem och delägare
Vi fick ju förtur. Fram till 10 idag. Alla medlemmar och säsongare fick mail direkt efter matchen och det stod även på jumbotronen på hovet.Henkos skrev:Tycker det är väldigt trist att medlemmar/säsongare ej fick förtur denna gång. Lite mer uppskattning generellt till oss trogna hade varit trevligt.Stocky skrev:Ja fan vi missade / läste fel och trodde kl 10.00 va det dags för medlemmar och säsongare att köpa biljetter. Men det Vart ju öppet för allmänheten då. Så nu var platserna borta vi ville ha. Man får vara mer vaken nästa gång
/Ständig medlem och delägare
Men man kan inte hålla den allmänna biljettförsäljningen för länge nu när det är tajt mellan matcherna och man ska fylla globen.
Jaså, fick ej något mail. Trots att jag mailade tidigare i veckan och angav en ny e-mail då jag ej heller fick förra "förtursmailet". Verkar inte hjälpt tydligen.
Gör ju det hela ännu surare. :S
Tack för infon hursom.
Tack för infon hursom.
Mail gick ut. Kolla spam-boxen. Det har hänt mig att det fastnat ibland.Henkos skrev:Jaså, fick ej något mail. Trots att jag mailade tidigare i veckan och angav en ny e-mail då jag ej heller fick förra "förtursmailet". Verkar inte hjälpt tydligen.
Tack för infon hursom.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tack, men jag har givetvis kollat där. Märkligt.Praetori skrev:Mail gick ut. Kolla spam-boxen. Det har hänt mig att det fastnat ibland.Henkos skrev:Jaså, fick ej något mail. Trots att jag mailade tidigare i veckan och angav en ny e-mail då jag ej heller fick förra "förtursmailet". Verkar inte hjälpt tydligen.
Tack för infon hursom.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Hahaha verkade inte som att instagraminlägget som dom la upp idag vid lunchtid på att lars ohly skänker sin välgörenhetssumma till djurgården på varje jobb han får via blixtin, så om man ville stödja dif så kunde man boka föreläsningar, uppskattades. Oj vad fort det togs bort.
Han var inte så poppis på facebook heller.Detblir3poäng skrev:Hahaha verkade inte som att instagraminlägget som dom la upp idag vid lunchtid på att lars ohly skänker sin välgörenhetssumma till djurgården på varje jobb han får via blixtin, så om man ville stödja dif så kunde man boka föreläsningar, uppskattades. Oj vad fort det togs bort.

Är det dags för nytt matchställ inför denna säsongen? Vi brukar väl byta var 3:e säsong om jag inte minns fel?