Frågetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Brewski
Kontakt:

Re: Frågetråden

Inlägg av Brewski »

Någon som vet varför Högström spelar med andra handskar?
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Brewski skrev:Någon som vet varför Högström spelar med andra handskar?
De gamla luktade kanske gammal ingrodd skoskav?
Praetori

Inlägg av Praetori »

minalman skrev:Någon som känner till var kölistan att få köpa en av Hovets handtorkar när de river finns?
Ska du ge dig in i bakterieodlarbranschen?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Praetori skrev:
minalman skrev:Någon som känner till var kölistan att få köpa en av Hovets handtorkar när de river finns?
Ska du ge dig in i bakterieodlarbranschen?
Tänkte kränga vidare till NKS och bli rik.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Túrin Turambar

Inlägg av Túrin Turambar »

Det pratas bara om att man som säsongare kan förköpa biljett till onsdag, men jag har ju slutspelstillägg. Behöver jag ändå köpa? Hur vet jag annars var jag ska sitta?
Användarvisningsbild
minalman

Frågetråden

Inlägg av minalman »

Túrin Turambar skrev:Det pratas bara om att man som säsongare kan förköpa biljett till onsdag, men jag har ju slutspelstillägg. Behöver jag ändå köpa? Hur vet jag annars var jag ska sitta?
Det som menas måste vara att du har förtur till att köpa fler plåtar, antar jag. På plastbrickan står ju annars var du ska sitta när du använder din säsongsbiljett med slutspelstillägg i Globen.
Men det är riktigt otydligt kommunicerat.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Ja fan vi missade / läste fel och trodde kl 10.00 va det dags för medlemmar och säsongare att köpa biljetter. Men det Vart ju öppet för allmänheten då. Så nu var platserna borta vi ville ha. Man får vara mer vaken nästa gång :roll:
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Stocky skrev:Ja fan vi missade / läste fel och trodde kl 10.00 va det dags för medlemmar och säsongare att köpa biljetter. Men det Vart ju öppet för allmänheten då. Så nu var platserna borta vi ville ha. Man får vara mer vaken nästa gång :roll:
Tycker det är väldigt trist att medlemmar/säsongare ej fick förtur denna gång. Lite mer uppskattning generellt till oss trogna hade varit trevligt.

/Ständig medlem och delägare
mb81

Inlägg av mb81 »

Henkos skrev:
Stocky skrev:Ja fan vi missade / läste fel och trodde kl 10.00 va det dags för medlemmar och säsongare att köpa biljetter. Men det Vart ju öppet för allmänheten då. Så nu var platserna borta vi ville ha. Man får vara mer vaken nästa gång :roll:
Tycker det är väldigt trist att medlemmar/säsongare ej fick förtur denna gång. Lite mer uppskattning generellt till oss trogna hade varit trevligt.

/Ständig medlem och delägare
Vi fick ju förtur. Fram till 10 idag. Alla medlemmar och säsongare fick mail direkt efter matchen och det stod även på jumbotronen på hovet.

Men man kan inte hålla den allmänna biljettförsäljningen för länge nu när det är tajt mellan matcherna och man ska fylla globen.
Användarvisningsbild
Henkos

Inlägg av Henkos »

Jaså, fick ej något mail. Trots att jag mailade tidigare i veckan och angav en ny e-mail då jag ej heller fick förra "förtursmailet". Verkar inte hjälpt tydligen.

Gör ju det hela ännu surare. :S

Tack för infon hursom.
Praetori

Inlägg av Praetori »

Henkos skrev:Jaså, fick ej något mail. Trots att jag mailade tidigare i veckan och angav en ny e-mail då jag ej heller fick förra "förtursmailet". Verkar inte hjälpt tydligen.

Tack för infon hursom.
Mail gick ut. Kolla spam-boxen. Det har hänt mig att det fastnat ibland.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
Henkos

Inlägg av Henkos »

Praetori skrev:
Henkos skrev:Jaså, fick ej något mail. Trots att jag mailade tidigare i veckan och angav en ny e-mail då jag ej heller fick förra "förtursmailet". Verkar inte hjälpt tydligen.

Tack för infon hursom.
Mail gick ut. Kolla spam-boxen. Det har hänt mig att det fastnat ibland.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Tack, men jag har givetvis kollat där. Märkligt.
Detblir3poäng

Inlägg av Detblir3poäng »

Hahaha verkade inte som att instagraminlägget som dom la upp idag vid lunchtid på att lars ohly skänker sin välgörenhetssumma till djurgården på varje jobb han får via blixtin, så om man ville stödja dif så kunde man boka föreläsningar, uppskattades. Oj vad fort det togs bort.
kh31d4r

Inlägg av kh31d4r »

Detblir3poäng skrev:Hahaha verkade inte som att instagraminlägget som dom la upp idag vid lunchtid på att lars ohly skänker sin välgörenhetssumma till djurgården på varje jobb han får via blixtin, så om man ville stödja dif så kunde man boka föreläsningar, uppskattades. Oj vad fort det togs bort.
Han var inte så poppis på facebook heller. :)
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

Är det dags för nytt matchställ inför denna säsongen? Vi brukar väl byta var 3:e säsong om jag inte minns fel?
Skriv svar