Får vi se våra slutgiltiga slutspelsformationer idag? Falk får ta Hultströms/Högströms plats ifall han visar minsta tendens på hybris. Hank in och kötta lite nu som då i formation 2-3
Får vi se våra slutgiltiga slutspelsformationer idag? Falk får ta Hultströms/Högströms plats ifall han visar minsta tendens på hybris. Hank in och kötta lite nu som då i formation 2-3
Byt plats på Vejdemo och Brodin. Så slipper vi ha två högerforwards i samma kedja. Sen Bernhardt före Falk såklart!
MarcusDaze skrev:Tror ni René spelar idag? Jag skulle gissa på att han är med först på torsdag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Han åkte inte med till Skellefteå. Enligt Norberg.
Jag gissar på att han inte spelar mer öht.
Skulle det vara så att sonen är allvarligt sjuk, då förstår jag. Till 110%.
Men känslan man får av uttalanden från Djurgården är inte bra alls. Det känns inte som om man berättar allt.
Vi behöver verkligen ha Bourque i ett slutspel. Ser det som nödvändigt att han spelar torsdag lördag så att han är inne i det. Likadant med Tom. Behöver istid.
Idag vore det gott med poäng. Frölunda och Färjestadmed en del skador får gärna tappa minst en pinne men man kan ju inte få allt.
Framförallt vill jag, oavsett resultatet, se en helt annan insats än de två senaste då jag tycker att vi spelar i 2 perioder och tappar skärpa.
MarcusDaze skrev:Tror ni René spelar idag? Jag skulle gissa på att han är med först på torsdag.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Han åkte inte med till Skellefteå. Enligt Norberg.
Jag gissar på att han inte spelar mer öht.
Skulle det vara så att sonen är allvarligt sjuk, då förstår jag. Till 110%.
Men känslan man får av uttalanden från Djurgården är inte bra alls. Det känns inte som om man berättar allt.
Tror det handlar om att han bara vart med en träning. Och är med på Tors.