Manijock skrev:Engqvist. Det spritter i kroppen bara av att se honom igen. Underbart! Lundh åker om möjligt ÄNNU snabbare i hans sällskap dessutom.
Det tråkiga är som någon nämnt Hultström. Just nu sämsta back för några matcher i rad. Måste växla upp inför slutspelet om vi ska ha nån chans.
Tycker Högström också varit helt under isen i.. ptja, det har gått så länge nu att jag inte minns? Hulta har ju inte stuckit ut så mycket under säsongen annars heller. Även om han fortfarande gjort OK med poäng.
Vi behöver båda i form till slutspelet om vi ska komma nånvart.
Varför är det så tyst om Jonsson-Fjällbys kontraktssituation? Borde vara en nobrainer att signa.
Vi kan inte matcha Capitals så det är tyvärr bara sitta lugnt i båten och vänta på vad de beslutar först.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Om vi fortsätter spela honom som vi gör så tror jag Caps är villiga att låna ut honom så det borde inte vara några problem.
Där sätter Frölunda alla andra SHL-lag på pottan. Grym kommunikation och samarbete med Nhl-klubbarna så de faktiskt får behålla lirare istället för att de börjar harva i AHL. Önskar vi hade en gubbe "over there" som bara jobbade med det.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bourque kommer tillbaka. Annars skulle de haft en annan spelare än Hank i första PP. Han får helt enkelt försöka vara RB stand-in.
Brodin just nu utanför PP. Behöver spelas in där för att känna förtroende och även sug att förlänga kontrakt.
Även 47 utanför PP igen. Mac D leder andra PP.
Lite krasst rankar tränarstaben LJ som fjärdecenter eftersom alla övriga centrar matchas i både PP och PK.
Varför är det så tyst om Jonsson-Fjällbys kontraktssituation? Borde vara en nobrainer att signa.
Vi kan inte matcha Capitals så det är tyvärr bara sitta lugnt i båten och vänta på vad de beslutar först.
Om vi fortsätter spela honom som vi gör så tror jag Caps är villiga att låna ut honom så det borde inte vara några problem.
Där sätter Frölunda alla andra SHL-lag på pottan. Grym kommunikation och samarbete med Nhl-klubbarna så de faktiskt får behålla lirare istället för att de börjar harva i AHL. Önskar vi hade en gubbe "over there" som bara jobbade med det.
Är väl lite upp till spelare också. Om spelaren i fråga vill fortsätta utvecklas på liten rink tror jag inte Djurgården kommer stoppa spelaren.
Är väl lite upp till spelare också. Om spelaren i fråga vill fortsätta utvecklas på liten rink tror jag inte Djurgården kommer stoppa spelaren.
Vad spelarna tycker rör inte NHL lagen i ryggen. Vill de ha dem till AHL så är det det som gäller (förutsatt att spelarna alls vill spela i NHL dvs).
Det är upp till SHL klubbarna att visa att man kan erbjuda individuell utvecklingsplan och speltid som är Bättre än vad AHL kan erbjuda. För det så krävs det både att man bygger upp både kommunikationer och förtroende med NHL klubbarna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.