Ännu en obeprövad spelare från Allsvenskan. Oroväckande. Bara för att alla chansningar gick hem denna säsongen så betyder det inte att de kommer göra det nästa gång.
Gick in på hemsidan och kommer upp tre artiklar i stil med "Världsback klart för djurgården" och blir alldeles till mig innan jag förstår att det är damer... Inte första gången det händer heller.
Gman skrev:Gick in på hemsidan och kommer upp tre artiklar i stil med "Världsback klart för djurgården" och blir alldeles till mig innan jag förstår att det är damer... Inte första gången det händer heller.
Vore bättre det var två separata hemsidor (O.T)
Haha det första jag såg var också "världsback" och jag bara vafan det är ju backspelet som fungerar bäst.
Gman skrev:Gick in på hemsidan och kommer upp tre artiklar i stil med "Världsback klart för djurgården" och blir alldeles till mig innan jag förstår att det är damer... Inte första gången det händer heller.
Vore bättre det var två separata hemsidor (O.T)
Haha det första jag såg var också "världsback" och jag bara vafan det är ju backspelet som fungerar bäst.
Haha ja så tänkte jag med, var samma när Andreas Holmqvist blev klar för damlaget och det annonserades på hemsidan, då var väl tankarna mer åt "Men vadfan..." hållet
Inget mer till oss innan fönstret stänger (förmodligen med mindre än 2 timmar kvar). Otroligt trist att inte våga rusta för ett långt slutspel. Nuvarande trupp kommer inte rå på Växjö i bäst av 7.
Sen lämnar halva stommen till kommande säsong och där står vi igen och har börjat om i lagbygget.
Ingen trupp rår på Växjö kommun på pappret, men det ska ju spelas om det också. Det är väl inget självändamål att rusta, särskilt inte om Ante hinner tillbaka till slutspelet.
ciirree skrev:Inget mer till oss innan fönstret stänger (förmodligen med mindre än 2 timmar kvar). Otroligt trist att inte våga rusta för ett långt slutspel. Nuvarande trupp kommer inte rå på Växjö i bäst av 7.
Sen lämnar halva stommen till kommande säsong och där står vi igen och har börjat om i lagbygget.
ciirree skrev:Inget mer till oss innan fönstret stänger (förmodligen med mindre än 2 timmar kvar). Otroligt trist att inte våga rusta för ett långt slutspel. Nuvarande trupp kommer inte rå på Växjö i bäst av 7.
Växköp kommer ryka i kvarten.
Har faktiskt precis samma fina känsla, Läjkesch är ett Grundserie-lag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan