Jag tycker att Djurgårdens laguppställning ser riktigt bra ut. Jag tycker inte att det finns någon att klaga på. Premiär mot Modo om cirka fem minuter, det är en skön känsla som tagigt över i kroppen nu. Den där premiärnerväsa känslan. Vinst mot Modo ikväll skulle betyda mycket. Jag hoppas verkligen att vi Djurgårdare går emot ett riktigt, riktigt ljust hockey år.
lilleman skrev:Bara jag som inte kommer inte på chatten, när jag har skrivit in mitt "username" så är det sånt här äckligt litet kryss uppe i hörnet, nångon som har något tips på vad jag kan göra?
lilleman skrev:Bara jag som inte kommer inte på chatten, när jag har skrivit in mitt "username" så är det sånt här äckligt litet kryss uppe i hörnet, nångon som har något tips på vad jag kan göra?
DJURGÅRN!
samma för mej med , sidan öppnas inte typ ! lyssnar iaf på sportradion , vi ligger under med 0-1
DJURGÅRN!
samma för mej med , sidan öppnas inte typ ! lyssnar iaf på sportradion , vi ligger under med 0-1
Ladda hem JAVA, gå in på Google sen söker du på JAVA, laddar hem det. Sen ska det funka.