blocco skrev:Härligt om Ossi är klar. Och jag tror fortfarnde att vi har stor chans att få Tjärna. För om backsidan var usel innan (vilket jag aldrig påstått), så är den lite bättre nu, men fortfarande dålig (vilket jag inte heller påstått). Tyvärr så kommer nog NHL lagen få upp ögonen för Tjärna om han spelar bra i Salzburg.
blocco skrev:Härligt om Ossi är klar. Och jag tror fortfarnde att vi har stor chans att få Tjärna. För om backsidan var usel innan (vilket jag aldrig påstått), så är den lite bättre nu, men fortfarande dålig (vilket jag inte heller påstått). Tyvärr så kommer nog NHL lagen få upp ögonen för Tjärna om han spelar bra i Salzburg.
Sen när har DIF gått ut med något så fort? Det brukar ta flera dagar innan något kommer upp på här. Visst det känns inte som att han är klar, men flera tidningar skriver det.
blocco skrev:Sen när har DIF gått ut med något så fort? Det brukar ta flera dagar innan något kommer upp på här. Visst det känns inte som att han är klar, men flera tidningar skriver det.
Alla tidningar jag läst har aftonbladets nätupplaga som källa, alltså samma tidning.
Även svenskaspel publicerar att Ossi har skrivit på för oss.
Detta är mycket märkligt. Hur kan alla haka på samma rykte, utan att fått det bekräftat av källan.
rikkard skrev:Även svenskaspel publicerar att Ossi har skrivit på för oss.
Detta är mycket märkligt. Hur kan alla haka på samma rykte, utan att fått det bekräftat av källan.
Det kallas media
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Tomas Ros svarade att Ossi kommer att spela för oss. Och han trodde att Djurgården inte bekräftade det på hemsidan för att de inte vill störa laget inför premiären.