Du får det att låta som något dåligt med 80-tals synth-pop?captcash skrev:Grymt att Davids skrev på... deras bild på hemsidan ser dock mer ur som en cover till ett 80-tals gender confused synthpop-band än två lirare som ska tugga fragda och lira hockey.. men men.. Love you guys, ni är asgrymma!
Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägg
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nejfan, jag älskar DM, Petshop Boys och Erasure! Honestly!sensei skrev:Du får det att låta som något dåligt med 80-tals synth-pop?captcash skrev:Grymt att Davids skrev på... deras bild på hemsidan ser dock mer ur som en cover till ett 80-tals gender confused synthpop-band än två lirare som ska tugga fragda och lira hockey.. men men.. Love you guys, ni är asgrymma!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kan ju knappast bli bättre än 80-tals synthpop...
Illavarslande att inte AJF signat än, hade man kunnat hade man nog gärna gått ut med hela trion. Är Roger ute och flirtar vidare?
Du försöker alltså lura i mig att någon skulle cashat för att sätta fler kolsäckar till världen?Donkels-2.0 skrev: Horunge = Gnagare

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nicky D verkar vara klar för Brynäs till nästa säsong.
Nicklas Danielsson är klar för Brynäs. Oerhört tråkigt att inte Jocke lyckades locka hit honom, hade varit en perfekt förstärkning inför kommande säsonger.
Jo men det var rätt väntat. Brynäs gav honom chansen att starta karriären och jag har hört mer än en gång att Brynäs ligger närmare. Vi behöver tvättäkta järnkaminer även om NickyD är en gammal favorit för mig.Salas skrev:Nicklas Danielsson är klar för Brynäs. Oerhört tråkigt att inte Jocke lyckades locka hit honom, hade varit en perfekt förstärkning inför kommande säsonger.
När Burken inte spelat så har vi varit enda rena svenskfostrade klubben i hela SHL och dessutom överlägsna i antalet spelare med regional anknytning vilket jag tycker är enormt viktigt för vidare utveckling. Ser hellre att vi plockar in eller upp lokala talanger än hemvändare (om de inte är egenfostrade då).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra värvning av Brynäs för nästa säsong. Men han blir ändå 34 i år och gissar på att han får ett rätt dyrt två eller treårskontrakt. Inte så säker på vi var sugna på det.Salas skrev:Nicklas Danielsson är klar för Brynäs. Oerhört tråkigt att inte Jocke lyckades locka hit honom, hade varit en perfekt förstärkning inför kommande säsonger.
Kan snabbt gå utför i denna ålder.
Tror Jocke har nåt bra på g och sitter rätt lugnt i båten.
Ja tråkigt då han är en otroligt bra och smart spelare. Hade varit en bra kedjekompis med Engqvist.Salas skrev:Nicklas Danielsson är klar för Brynäs. Oerhört tråkigt att inte Jocke lyckades locka hit honom, hade varit en perfekt förstärkning inför kommande säsonger.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jag har ju hoppats länge på att vi kunde få hem Åberg på lån men han fick ju kliva upp där nångång innan Jul tyvärr (för oss).mb81 skrev:Salas skrev: Tror Jocke har nåt bra på g och sitter rätt lugnt i båten.
Lite samma sak med Timasjov i Toronto. DET vore något att få på lån, eller Mario Kempe.
Sen sitter ju Tobias Lindberg och harvar för Wolves (typ Vegas farmarlag). Han skulle säkerligen må bättre utvecklingsmässigt hos oss än i AHL.
Kempe lirade senast med Arizona den 16 november med 04:31 i istid. Annars har han legat runt 9 min i istid de 18 matcher som han fått i år. Arizona har inte gått som tåget heller då de skrapat ihop 33p på 50 matcher, vilket är sämst i NHL. Kanske inte är en helt orimlig värvning ändå?Praetori skrev:Jag har ju hoppats länge på att vi kunde få hem Åberg på lån men han fick ju kliva upp där nångång innan Jul tyvärr (för oss).mb81 skrev:Salas skrev: Tror Jocke har nåt bra på g och sitter rätt lugnt i båten.
Lite samma sak med Timasjov i Toronto. DET vore något att få på lån, eller Mario Kempe.
Sen sitter ju Tobias Lindberg och harvar för Wolves (typ Vegas farmarlag). Han skulle säkerligen må bättre utvecklingsmässigt hos oss än i AHL.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Blev 3 år. Lär kosta rätt mycket för Brynäs. Som sagt lär han vara riktigt bra nästa säsong men är högst osäker om han håller nivån i tre år.mb81 skrev:Bra värvning av Brynäs för nästa säsong. Men han blir ändå 34 i år och gissar på att han får ett rätt dyrt två eller treårskontrakt. Inte så säker på vi var sugna på det.Salas skrev:Nicklas Danielsson är klar för Brynäs. Oerhört tråkigt att inte Jocke lyckades locka hit honom, hade varit en perfekt förstärkning inför kommande säsonger.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det där är ju en värvning som får kosta, snacka om drömvärvning för deras halvrisiga lag att bygga laget runt närmsta åren, han är född -84 knappast mycket.mb81 skrev:Blev 3 år. Lär kosta rätt mycket för Brynäs. Som sagt lär han vara riktigt bra nästa säsong men är högst osäker om han håller nivån i tre år.mb81 skrev:Bra värvning av Brynäs för nästa säsong. Men han blir ändå 34 i år och gissar på att han får ett rätt dyrt två eller treårskontrakt. Inte så säker på vi var sugna på det.Salas skrev:Nicklas Danielsson är klar för Brynäs. Oerhört tråkigt att inte Jocke lyckades locka hit honom, hade varit en perfekt förstärkning inför kommande säsonger.
Spela fult
Danielsson är ju tydlig med att det bara var Brynäs som var intressant. Undrar vad DIF gjort honom? Säger i intervjun att han gillar deras sätt att spela med fart. Hallå? VI är laget som ÄR fart just nu.
Börjar på riktigt att bli orolig inför nästa säsong. De flesta lagen verkar gå all in inför nästa säsong. Vi värvar i HA och släpper iväg halva laget...
Ser gärna att vi stannar där vi hör hemma...I toppen.
Börjar på riktigt att bli orolig inför nästa säsong. De flesta lagen verkar gå all in inför nästa säsong. Vi värvar i HA och släpper iväg halva laget...
Ser gärna att vi stannar där vi hör hemma...I toppen.