Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Skulle tro att kontraktet inte är påskrivit än och därmed är han inte helt klar än. Aftonbladet har en tendens att vara lite för snabba ibland...
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
isolerad

Inlägg av isolerad »

Jag önskar att Hallman kunde kolla upp detta lite mer i detalj så man får veta ifall det stämmer eller ej.
i
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

isolerad skrev:Jag önskar att Hallman kunde kolla upp detta lite mer i detalj så man får veta ifall det stämmer eller ej.
Ja det vore uppskattat!
Den där länken när han har Colorado dressen på sig har varit ute sen i morse.
Ostkurve

Inlägg av Ostkurve »

Jag har precis varit i kontakt med en god vän i Djurgården och denne berättar att Väänänen inte är klar men att man för en dialog.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Ostkurve skrev:Jag har precis varit i kontakt med en god vän i Djurgården och denne berättar att Väänänen inte är klar men att man för en dialog.
Okej så man är ljus år ifrån som vanligt då! Typiskt!
Ostkurve

Inlägg av Ostkurve »

Behöver det ju inte nödvändigtvis betyda, men det känns verkligen som det här var ett sätt att trissa upp löneförhandlingarna.
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Ostkurve skrev:Behöver det ju inte nödvändigtvis betyda, men det känns verkligen som det här var ett sätt att trissa upp löneförhandlingarna.
Låter vettigt. Agenten är missnöjd med buden, släpper ut ett rykte i pressen att spelaren är klar/håller på att bli klar för nån klubb och får de rikare klubbarna att ge högre bud.
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Ossi kommer väl inte värvas som några tror för att täcka upp skadorna på Ronnie och Oskar?!?! Dom är ju skadade nu, och han kommer om flera veckor ifall det skulle bli vi som fick honom.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Enbom skrev:
Örebroarn skrev:aftonbladet har inte kvar nyheten på sin sportbladet sida. Hmm...Kanske inte var så klart ändå
Är du kass eller? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e845431.ab
Jag menar på förstasidan inte som länk
isolerad

Inlägg av isolerad »

Örebroarn skrev:
Enbom skrev:
Örebroarn skrev:aftonbladet har inte kvar nyheten på sin sportbladet sida. Hmm...Kanske inte var så klart ändå
Är du kass eller? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e845431.ab
Jag menar på förstasidan inte som länk
Jo det har dom. På sportbladets första sida, bland alla andra elitserieartiklar en bit ner på sidan.
i
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Lackar verkligen sönder om Ossi inte blir klar nu... Fyfan.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Då har vi Ros att skylla. Som vanligt med andra ord.
Säg den glädje som varar
degen

Inlägg av degen »

DIF_Soldier skrev:Då har vi Ros att skylla. Som vanligt med andra ord.
I Svd stod det attt han var klar
Djurgården
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Härligt om Ossi är klar. Och jag tror fortfarnde att vi har stor chans att få Tjärna. För om backsidan var usel innan (vilket jag aldrig påstått), så är den lite bättre nu, men fortfarande dålig (vilket jag inte heller påstått). Tyvärr så kommer nog NHL lagen få upp ögonen för Tjärna om han spelar bra i Salzburg.
degen

Inlägg av degen »

blocco skrev:Härligt om Ossi är klar. Och jag tror fortfarnde att vi har stor chans att få Tjärna. För om backsidan var usel innan (vilket jag aldrig påstått), så är den lite bättre nu, men fortfarande dålig (vilket jag inte heller påstått). Tyvärr så kommer nog NHL lagen få upp ögonen för Tjärna om han spelar bra i Salzburg.
Ja vi får verkligen hoppas på både Ossi och Tjärna.

Kom igen Djurgården!!!
Djurgården
Skriv svar