Ostkurve skrev:Behöver det ju inte nödvändigtvis betyda, men det känns verkligen som det här var ett sätt att trissa upp löneförhandlingarna.
Låter vettigt. Agenten är missnöjd med buden, släpper ut ett rykte i pressen att spelaren är klar/håller på att bli klar för nån klubb och får de rikare klubbarna att ge högre bud.
Ossi kommer väl inte värvas som några tror för att täcka upp skadorna på Ronnie och Oskar?!?! Dom är ju skadade nu, och han kommer om flera veckor ifall det skulle bli vi som fick honom.
Härligt om Ossi är klar. Och jag tror fortfarnde att vi har stor chans att få Tjärna. För om backsidan var usel innan (vilket jag aldrig påstått), så är den lite bättre nu, men fortfarande dålig (vilket jag inte heller påstått). Tyvärr så kommer nog NHL lagen få upp ögonen för Tjärna om han spelar bra i Salzburg.
blocco skrev:Härligt om Ossi är klar. Och jag tror fortfarnde att vi har stor chans att få Tjärna. För om backsidan var usel innan (vilket jag aldrig påstått), så är den lite bättre nu, men fortfarande dålig (vilket jag inte heller påstått). Tyvärr så kommer nog NHL lagen få upp ögonen för Tjärna om han spelar bra i Salzburg.
Ja vi får verkligen hoppas på både Ossi och Tjärna.