SHL : Omgång 43 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/1-2018
Re: SHL : Omgång 43 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/1-2018
2missade höga klubbor... Bra äckliga domare vi har i SHL.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen som kan transportera puck offensivt förutom 2 kanske 3 spelare.
SHL : Omgång 43 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/1-2018
Skulle vilja hävda att den usla domarnivån i SHL har stor del i lagets skadeläge. Det är anmärkningsvärt hur få utvisningar vi fått med oss jämfört med andra lag, vilket de andra lagen självklart noterat och tagit med sig. Mot DIF kan man göra vad som helst utan att få utvisning emot sig, vilket resulterat i en del av våra skador. Gårdagens match kan tjäna som typexempel där fisk delade ut ett antal fula påhopp som kunde ha resulterat i ytterligare skador på våra spelare. Tyvärr saknar SHL och det svenska hockeyetablissementet ”balls” att ta i tu med problemet, och ligan kommer tappa ytterligare i trovärdighet. Varför ska en spelare välja att spela i SHL ned usel domarnivå och därmed uppenbar skaderisk och förstörd karriär.
Senast redigerad av Wishes den 2018-01-30 18:50:54, redigerad totalt 1 gånger.
Stolt, men aldrig nöjd
-
Alltså snart måste vi supportrar göra nåt för att markera mot nivån på domarna, såhär kan det ju inte få fortsätta!!
Högströms utvisning är solklar. Han är ju helt under isen nu, vår sämsta back den senaste tiden. Sen skulle vi iof haft med oss 1-2 utvisningar för höga klubbor.
Usel start. Som väntat.
Fisken låser Högströms klubba och fäller in kvastskaften så fint. En jävla filmning skulle jag vilja säga.osse_87 skrev:Högströms utvisning är solklar. Han är ju helt under isen nu, vår sämsta back den senaste tiden. Sen skulle vi iof haft med oss 1-2 utvisningar för höga klubbor.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Man tror ju inte att det ska kunna bli värre och ändå lyckas de överträffa sig själva varje match så du har nog rätt i detMagnutz skrev:Oklart hur jävla dåliga de kan bli men jag är rädd att the bottom is not nådd. Random Reffing verkar trenda, länge.Greato skrev:Match efter match åker vi på såna jävla skitutvisningar och sen missar dom allt åt andra hållet som faktiskt ska vara utvisning.
- BloodBride
Skumt det här med utvisningarna. Vi har näst minst utvisningsminuter i serien men lik förbannat verkar det som om vi får fler utv. än motståndarna i varje enskild match. Kan det stämma eller är det bara jag som är alltför enögd?
Alltså kan ingen jävel sätta in en tackling på Läsh så att han åtminstone behöver se sig om lite istället för att elegant göra vad fan han vill utan något som helst att oroa sig för???
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
-
Svårt att se Robban och Co ge Högström så mycket istid om han är vår sämsta back just nu..osse_87 skrev:Högströms utvisning är solklar. Han är ju helt under isen nu, vår sämsta back den senaste tiden. Sen skulle vi iof haft med oss 1-2 utvisningar för höga klubbor.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Det här är det sjukaste.....
Jepp, han la sig, men hallå, det är äsch vi snackar omMagnutz skrev:Fisken låser Högströms klubba och fäller in kvastskaften så fint. En jävla filmning skulle jag vilja säga.osse_87 skrev:Högströms utvisning är solklar. Han är ju helt under isen nu, vår sämsta back den senaste tiden. Sen skulle vi iof haft med oss 1-2 utvisningar för höga klubbor.
-
Frölunda spelaren vet exakt vad han gör där...