Skadetråden
Re: Skadetråden
Briefa gärna när nån info om McD dyker upp! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det här börjar fanimej likna ett jävla skämt, skadelistan bara växer å växer! Tar det aldrig slut nångång... 

Rena turen att inte även Bergfors är borta med...i den "krocken" med Joel..där Joel lustigt nog lämnar luften i ett hopp innan de "krockar"!!!
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Hade älskat att se DIF spela en hockey där motståndare och deras fans la ner mycket energi på att prata om hur fult vi spelar ...och hur orättvist allt är. (Take me back to The 80's)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det syns ganska tydligt från ena vinkeln att Joel försöker hoppa undan men olyckligt träffar endå.fullmonty skrev:Rena turen att inte även Bergfors är borta med...i den "krocken" med Joel..där Joel lustigt nog lämnar luften i ett hopp innan de "krockar"!!!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Dock var det skönt att se hur enkelt Ahlén plockade ner Fisks odugliga kanadick sedan håller jag med om att se jag vill se ett råare DIF men det ingår väl inte i föreningens Mahatma Gandhi policy - allting går att lösa med lite klassiskt övervåld alla Clockwork Orange!!!!!
Ceterum censeo Solna esse delendam
Jo hoppar gör han ju resultatet blir ju dock att han träffar huvet...ciirree skrev:Det syns ganska tydligt från ena vinkeln att Joel försöker hoppa undan men olyckligt träffar endå.fullmonty skrev:Rena turen att inte även Bergfors är borta med...i den "krocken" med Joel..där Joel lustigt nog lämnar luften i ett hopp innan de "krockar"!!!
-
Dom har väl ändrat reglerna nu också, det är inte automatisk avstängning längre om man träffar huvudet.fullmonty skrev:Jo hoppar gör han ju resultatet blir ju dock att han träffar huvet...ciirree skrev:Det syns ganska tydligt från ena vinkeln att Joel försöker hoppa undan men olyckligt träffar endå.fullmonty skrev:Rena turen att inte även Bergfors är borta med...i den "krocken" med Joel..där Joel lustigt nog lämnar luften i ett hopp innan de "krockar"!!!
Borde väl inte spela någon roll egentligen för det borde väl straffas ändå om du hoppar in en tackling som träffar huvudet. ( Att det sedan inte är med avsikt bör betyda färre matchers avstängning, men det rör sig fortfarande om en huvudtackling dör grillorna lämnar isen. )
Vejdemo sjuk eller skadad? Fan Ante,René,Brodin,Davidsson,vejdemo. Herregud!
Ryktena säger stukad fot.gaspo skrev:Vejdemo sjuk eller skadad? Fan Ante,René,Brodin,Davidsson,vejdemo. Herregud!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
Låter ju helt vrickatAndspe skrev:Ryktena säger stukad fot.gaspo skrev:Vejdemo sjuk eller skadad? Fan Ante,René,Brodin,Davidsson,vejdemo. Herregud!

Dessa vanskliga fotbollsvärmningar innan match, sånt är livsfarligt för stela hockeyspelare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Herregud försvann väl samtidigt som Ante blev skadad?gaspo skrev:Vejdemo sjuk eller skadad? Fan Ante,René,Brodin,Davidsson,vejdemo. Herregud!
Hoppas han kommer tillbaka snarast.
Fan är väl tillbaka?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Då blir det till att försöka sikta på play in då. Vi värvar ju inte direkt sönder oss med nya spelare. Likt Frölunda sol värvar spelare som gemene man byter kallingar.
http://hockeynews.se/articles/1843/. Tycker bara det är att gå all in!! Inget att förlora,vakna nu Jocke!!