SAIK är ett överskattat lag med bäst före datum som förlitar sig på en trio och ytterligare ett bevis på att dom sjunkit i hierarkin är att dom tagit in det där odugliga fläskberget Jimmie Jump - han skulle ju knappt färga hos gnagetLee Harvey Oswald skrev:Ser lite på Saik-Frölunda, jösses vad Saik blir utmanövrerade.
När Växjö och frölunda spelar på topp är ingen annat lag i närheten, löjligt bra bitvis.
Allt annan än en final mellan dessa två vore en rejäl skräll
SHL 2017/18
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2017/18
Ceterum censeo Solna esse delendam
-
Ja det gäller o vara med från 1,a sekund imorgon. Hoppas grabbarna gör ett lika bra jobb som igår. För rövlunda är tyvärr som skrivet riktigt,riktigt bra när dom får det o stämma. O det får dom mer o mer nu. Fan redan nervös för imorgon.
- Lee Harvey Oswald
Cehlin har verkligen en "Hjärnskakningsvänlig" åkstil, framåtlutad med huvudet väldigt lågt.
Blir han stoppad av en tackling är det stor risk att den träffar just i huvudet
Blir han stoppad av en tackling är det stor risk att den träffar just i huvudet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Happ nu ligger fbk före oss oxå :/ iofs har dem 3 matcher mera spelade men iaf äckligt att se dem ligga 2a :/
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jens Olsson i malmö ger sig på en liten ungdomsspelare som skrapar isen. Helt sjuk i huvudet!
Ja sånt där händer ju egentligen aldrig. Men det var bra skjuts på isskrapan utav ungdomsspelaren också. Men det brinner till i Jens skalle lite för mycket. Fult gjort utav ungdomsspelaren också enligt mig, men ändå bör Jens hålla huvudet kallt.mb81 skrev:Jens Olsson i malmö ger sig på en liten ungdomsspelare som skrapar isen. Helt sjuk i huvudet!
- diftobbe89
Den där lilla ungen var ju knappast felfri som skyfflar ner honom, kul situation 

Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Haha, vilken situation, aldrig sett nåt liknandedaaviid skrev:Ja sånt där händer ju egentligen aldrig. Men det var bra skjuts på isskrapan utav ungdomsspelaren också. Men det brinner till i Jens skalle lite för mycket. Fult gjort utav ungdomsspelaren också enligt mig, men ändå bör Jens hålla huvudet kallt.mb81 skrev:Jens Olsson i malmö ger sig på en liten ungdomsspelare som skrapar isen. Helt sjuk i huvudet!

Det finns två klipp, det första som visades, där Olsson till synes utan anledning suger tag i pojkens tröja, typ
-skrapa för fan inte här!
Det andra, där ser man att is-pojken trycker till med skrapan så Olsson ramlar framåt, en direkt avsiktlig aktion.
Om någon ska få påföljder av detta så är det grabben, så där kan man liksom inte göra som funktionär i SHL
(men väl på rinken bakom villaområdet

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Roligaste på länge. Olsson alltså, vilken sopa. Spelar tuff mot en ungdom som skrapar isen och tar ett matchstraff när laget har ett underläge att vända. 

Avgå Jocke.
-
Tycker spelschemat är helt mysko. Dom har redan två matcher mer spelade och ändå spelar dom en extra match. När kommer det jämna ut sig egentligen?Morwin skrev:Happ nu ligger fbk före oss oxå :/ iofs har dem 3 matcher mera spelade men iaf äckligt att se dem ligga 2a :/
-
På torsdag så jämnar serien ut sig då vi tvingats spela tre matcher på fyra dagar - naturligtvis är det en massa patetiska fjollkonserter som gjort att vi tvingats flytta matcher in absurdum - avgå Stockholms stad era odugliga orcherGrabben från Söder skrev:Tycker spelschemat är helt mysko. Dom har redan två matcher mer spelade och ändå spelar dom en extra match. När kommer det jämna ut sig egentligen?Morwin skrev:Happ nu ligger fbk före oss oxå :/ iofs har dem 3 matcher mera spelade men iaf äckligt att se dem ligga 2a :/
Jag uppriktigt avskyr Olsson, riktigt ärkesvin, men den där junioren förtjänar att lära sig en läxa. Man ser ju att killen (och hans polare) tjafsar vidare. En annan hade kanske ryggat tillbaka när knäppskallen får mord i blicken. Näe, bortskämd snorvalp är mitt tips.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, vilken situation, aldrig sett nåt liknandedaaviid skrev:Ja sånt där händer ju egentligen aldrig. Men det var bra skjuts på isskrapan utav ungdomsspelaren också. Men det brinner till i Jens skalle lite för mycket. Fult gjort utav ungdomsspelaren också enligt mig, men ändå bör Jens hålla huvudet kallt.mb81 skrev:Jens Olsson i malmö ger sig på en liten ungdomsspelare som skrapar isen. Helt sjuk i huvudet!![]()
Det finns två klipp, det första som visades, där Olsson till synes utan anledning suger tag i pojkens tröja, typ
Det andra, där ser man att is-pojken trycker till med skrapan så Olsson ramlar framåt, en direkt avsiktlig aktion.
Om någon ska få påföljder av detta så är det grabben, så där kan man liksom inte göra som funktionär i SHL
(men väl på rinken bakom villaområdet)
-
Dock bra av Mylläri som hoppade in och motade bort Olsson när han insåg att det höll på gå helt åt helvete för hade Olsson sopat till killen hade han åkt på en avstängning som hade minst tangerat Alavaaras avstängningcrike1 skrev:Jag uppriktigt avskyr Olsson, riktigt ärkesvin, men den där junioren förtjänar att lära sig en läxa. Man ser ju att killen (och hans polare) tjafsar vidare. En annan hade kanske ryggat tillbaka när knäppskallen får mord i blicken. Näe, bortskämd snorvalp är mitt tips.Lee Harvey Oswald skrev:Haha, vilken situation, aldrig sett nåt liknandedaaviid skrev:Ja sånt där händer ju egentligen aldrig. Men det var bra skjuts på isskrapan utav ungdomsspelaren också. Men det brinner till i Jens skalle lite för mycket. Fult gjort utav ungdomsspelaren också enligt mig, men ändå bör Jens hålla huvudet kallt.mb81 skrev:Jens Olsson i malmö ger sig på en liten ungdomsspelare som skrapar isen. Helt sjuk i huvudet!![]()
(men väl på rinken bakom villaområdet)
- -daniel-
Helt sjukt rolig sekvens! Jens borde ju verkligen förstå han skall flytta på sig, sen är det ju lite damp-varning på skrapkungen.
Fantastiskt underhållande!
Fantastiskt underhållande!