SHL: Omgång 39 : Djurgårdens IF - Brynäs 18/1-2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Omgång 39 : Djurgårdens IF - Brynäs 18/1-2018
Verkar inte som att vi blir av med Falk, så fort alla kommer tillbaka kommer en ny skada eller avstängning.
-
- Säsongskort: Ja
Ja det vilar någon slags förbannelse över detta fenomen jag ska konsultera mina hedniska gudar för att få en lösning kring dettaAlltidoavsettDIF skrev:Verkar inte som att vi blir av med Falk, så fort alla kommer tillbaka kommer en ny skada eller avstängning.
Ceterum censeo Solna esse delendam
- minalman
- Säsongskort: Ja
Hur ska vi få tillräckligt dåliga spelare som ingen annan vill ge högre lön, men som fyller en uppgift hos oss mer än ett år i taget?Donkels-2.0 skrev:Ja det vilar någon slags förbannelse över detta fenomen jag ska konsultera mina hedniska gudar för att få en lösning kring dettaAlltidoavsettDIF skrev:Verkar inte som att vi blir av med Falk, så fort alla kommer tillbaka kommer en ny skada eller avstängning.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Donkels-2.0 skrev:Ja det vilar någon slags förbannelse över detta fenomen jag ska konsultera mina hedniska gudar för att få en lösning kring dettaAlltidoavsettDIF skrev:Verkar inte som att vi blir av med Falk, så fort alla kommer tillbaka kommer en ny skada eller avstängning.