SHL 2017/18
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2017/18
Dom flesta lagen förutom horungarna och inavelsmodo får gärna ersätta CoCo - tror att ett lag ryker i år och det blir CoCo
Ceterum censeo Solna esse delendam
Jag tyckte mer att det såg ut som en höfttackling först och främst... men tittade på fel situation, den där hade jag missat helt.
Benjamin L. Willard skrev:Hultsrömt är anmäld till DN pga ett knä i alcens huvud i andra perioden. Tycker inte det såg ut som avsiktligt.
Edit: har sett situationen nu och det ser helt klart medvetet ut. Onödigt av Hultström!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
DIF 4 Ever
-
Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
Horungar och inavel hit och dit. Jag ser väldigt mycket hellre åtta matcher mot lag som engagerar än tvärtom.Donkels-2.0 skrev:Dom flesta lagen förutom horungarna och inavelsmodo får gärna ersätta CoCo - tror att ett lag ryker i år och det blir CoCo
Alcens crosschecking i njurtakten på hulta som föranledde allt, hulta gav igen med ett knä...AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
Är inte alls säker på att det där är avsiktligt. Såg inte situationen först men om det är det som händer vid 01:54 kvar så tolkar jag det som att Hulta försöker sparka fram pucken alternativt fösa bort en liggande Alcén. Men det kan Alcén gott ha som han åkte runt och grisade ändå. Precis i momentet innan så crosscheckar han ju Hulta ordentligt dessutom.AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Länk till video?Praetori skrev:Är inte alls säker på att det där är avsiktligt. Såg inte situationen först men om det är det som händer vid 01:54 kvar så tolkar jag det som att Hulta försöker sparka fram pucken alternativt fösa bort en liggande Alcén. Men det kan Alcén gott ha som han åkte runt och grisade ändå. Precis i momentet innan så crosscheckar han ju Hulta ordentligt dessutom.AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
Jag gick in och kollade cmore i efterhand. Vet inte om det finns andra klipp.crike1 skrev:Länk till video?Praetori skrev:Är inte alls säker på att det där är avsiktligt. Såg inte situationen först men om det är det som händer vid 01:54 kvar så tolkar jag det som att Hulta försöker sparka fram pucken alternativt fösa bort en liggande Alcén. Men det kan Alcén gott ha som han åkte runt och grisade ändå. Precis i momentet innan så crosscheckar han ju Hulta ordentligt dessutom.AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fast om man tittar med båda ögonen och kopplar bort hjärtat lite så ser man ju tydligt att Hulta lägger sin vikt på knäet och trycker fram det mot hans huvud.Praetori skrev:Jag gick in och kollade cmore i efterhand. Vet inte om det finns andra klipp.crike1 skrev:Länk till video?Praetori skrev:Är inte alls säker på att det där är avsiktligt. Såg inte situationen först men om det är det som händer vid 01:54 kvar så tolkar jag det som att Hulta försöker sparka fram pucken alternativt fösa bort en liggande Alcén. Men det kan Alcén gott ha som han åkte runt och grisade ändå. Precis i momentet innan så crosscheckar han ju Hulta ordentligt dessutom.AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
Det vore en tjänatefel av situationsrummetf om inte Humta är borta 2-3 matcher.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Prova denna https://www.expressen.se/tv/sport/hocke ... en-brynas/crike1 skrev:Länk till video?Praetori skrev:Är inte alls säker på att det där är avsiktligt. Såg inte situationen först men om det är det som händer vid 01:54 kvar så tolkar jag det som att Hulta försöker sparka fram pucken alternativt fösa bort en liggande Alcén. Men det kan Alcén gott ha som han åkte runt och grisade ändå. Precis i momentet innan så crosscheckar han ju Hulta ordentligt dessutom.AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Finns väl inte med där?Frasse skrev:Prova denna https://www.expressen.se/tv/sport/hocke ... en-brynas/crike1 skrev:Länk till video?Praetori skrev:Är inte alls säker på att det där är avsiktligt. Såg inte situationen först men om det är det som händer vid 01:54 kvar så tolkar jag det som att Hulta försöker sparka fram pucken alternativt fösa bort en liggande Alcén. Men det kan Alcén gott ha som han åkte runt och grisade ändå. Precis i momentet innan så crosscheckar han ju Hulta ordentligt dessutom.AlltidoavsettDIF skrev:Riktigt onödigt, lär väl bli 2 matcher borta iaf.
-
Hultström kommer naturligtvis att bli avstängd eftersom han spelar för dom goda dvs. oss däremot så går naturligtvis en svartalv från Mora fri när han medvetet sänker Ante
Ceterum censeo Solna esse delendam
-
Återigen det där jävla situationsrummet. Men stänga av Diving Clark är inte på tal?
Den händelsen har de också tittat på.Skidlöparn skrev:Återigen det där jävla situationsrummet. Men stänga av Diving Clark är inte på tal?