Fick samma svar nyss ingen förbättring alls på Ante tyvärrVikas skrev:Enligt rapport så lider Ante fortfarande av symptom och har därmed inte börjat på hjärntrappan än. Suck.
Tom ska dock tydligen vara med på Torsdag.
Fan hemskt med hjärnskakning
Fick samma svar nyss ingen förbättring alls på Ante tyvärrVikas skrev:Enligt rapport så lider Ante fortfarande av symptom och har därmed inte börjat på hjärntrappan än. Suck.
Usch jaBIX skrev:Fick samma svar nyss ingen förbättring alls på Ante tyvärrVikas skrev:Enligt rapport så lider Ante fortfarande av symptom och har därmed inte börjat på hjärntrappan än. Suck.
Ingen förbättring alls? Det stog ju precis i texten på DIFs hemsida att det går långsamt framåt och att han har börjat träna på cykel och börjat promenera med lite is. Fortsätter det i denna takt borde hjärntrappan bara vara någon vecka/veckor bort.BIX skrev:Fick samma svar nyss ingen förbättring alls på Ante tyvärrVikas skrev:Enligt rapport så lider Ante fortfarande av symptom och har därmed inte börjat på hjärntrappan än. Suck.
Oj,oj MÅNGA steg kvar o ta. Fan hoppas vi får se Ante nästa säsong. Krya på sig!AlltidoavsettDIF skrev:Ingen förbättring alls? Det stog ju precis i texten på DIFs hemsida att det går långsamt framåt och att han har börjat träna på cykel och börjat promenera med lite is. Fortsätter det i denna takt borde hjärntrappan bara vara någon vecka/veckor bort.BIX skrev:Fick samma svar nyss ingen förbättring alls på Ante tyvärrVikas skrev:Enligt rapport så lider Ante fortfarande av symptom och har därmed inte börjat på hjärntrappan än. Suck.
Han har promenerat och cyklat och testat att vara på is, dock utan flås. Enligt hjärntrappan är det steg 1. Dock är cykla på steg 2 men men.gaspo skrev:Oj,oj MÅNGA steg kvar o ta. Fan hoppas vi får se Ante nästa säsong. Krya på sig!AlltidoavsettDIF skrev:Ingen förbättring alls? Det stog ju precis i texten på DIFs hemsida att det går långsamt framåt och att han har börjat träna på cykel och börjat promenera med lite is. Fortsätter det i denna takt borde hjärntrappan bara vara någon vecka/veckor bort.BIX skrev:Fick samma svar nyss ingen förbättring alls på Ante tyvärrVikas skrev:Enligt rapport så lider Ante fortfarande av symptom och har därmed inte börjat på hjärntrappan än. Suck.
Ja så "illa" kan det vara. Men ska väl vara tillbaka snart enligt denna. Dock kan dag till dag betyda väldigt länge i DIF.BIX skrev:Fan någon sa att Burken forfarande inte kan spela mot Gävle
Kan de va så illa. Någon som hört eller vet något ?
Det är en viss skillnad att spela hockey och gå på Aquaria.LasseTM skrev:Jag såg burken med fru och barn på Aquaria i söndags, då såg han rätt fräsch ut och hade inga problem att röra sig fritt.
-daniel- skrev:Det är en viss skillnad att spela hockey och gå på Aquaria.LasseTM skrev:Jag såg burken med fru och barn på Aquaria i söndags, då såg han rätt fräsch ut och hade inga problem att röra sig fritt.
Du har uppenbarligen inte varit där med kids på en helgdag eller under sportlov! Det är fan glass att lira hockey och får crosscheckings i ansiktet jämfört med att ta sig fram där och vill du verkligen testa vad du går för kan jag rekommendera JuniHELLONEARTHbacken!-daniel- skrev:Det är en viss skillnad att spela hockey och gå på Aquaria.LasseTM skrev:Jag såg burken med fru och barn på Aquaria i söndags, då såg han rätt fräsch ut och hade inga problem att röra sig fritt.
Ja efter en Hockeymatch så är man utvilad jämfört med att gå på Aquaria med ungar.-daniel- skrev:Det är en viss skillnad att spela hockey och gå på Aquaria.LasseTM skrev:Jag såg burken med fru och barn på Aquaria i söndags, då såg han rätt fräsch ut och hade inga problem att röra sig fritt.
Båda behöver mental vila. Båda har sett sjukt oinspirerade ut senaste matcherna. Bra att de avstår några matcher.Benjamin L. Willard skrev:Högström och Burken är borta imorgon
Skickat från min iPhone med Tapatalk