Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
rollestolz

Inlägg av rollestolz »

Typ
Sidney Crosby

Re: vafaaan

Inlägg av Sidney Crosby »

rollestolz skrev:Snacka inte massa jävla skit på den här tråden om publiksiffror och annat ,jag har annat o göra än å gå igenon en massa trams .Man tror ju att det ä nyförvärv på gång när man ser att det skrivs på tråden

NYFÖRVÄRV,FÖRLUSTER OCH LAGBYGGET

Ä ni helt jävla dumma eller. faan

Klockren analys ;)
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Sidney Crosby skrev:
rollestolz skrev:Snacka inte massa jävla skit på den här tråden om publiksiffror och annat ,jag har annat o göra än å gå igenon en massa trams .Man tror ju att det ä nyförvärv på gång när man ser att det skrivs på tråden

Klockren analys ;)
NOT!

det är som att säga att expressen och aftonblaskan bara ska ha nyhter som berör..tillåt mig: BWAAHAHHAHAHAHHHHAAHHHHHHAAAaaaa!
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Går lite rykten här och var om att Tjärnqvist är nära LHC, hur mycket det ligger i det är svårt att säga men ska luska lite mer i det...
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Äppelmos
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

pekka21 skrev:Går lite rykten här och var om att Tjärnqvist är nära LHC, hur mycket det ligger i det är svårt att säga men ska luska lite mer i det...

Har otroligt jävla svårt att han ska gå tillbaka på sitt ord! Tror hans hjärta slår i gult, rött och blått!
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

m0ng00se skrev:
Sidney Crosby skrev:

Klockren analys ;)
NOT!

det är som att säga att expressen och aftonblaskan bara ska ha nyhter som berör..tillåt mig: BWAAHAHHAHAHAHHHHAAHHHHHHAAAaaaa!
Funkar väl tokfint att dom bara har nyheter gällande dig om dom har en bilaga vid namn "m0ng00se's Intressen idag".

En tråd om silly season ska handla om silly season. Håll publiksiffrorna borta härifrån, vi är DIF. Vi vet att vi är bäst, även om vi bara har 10 pers på läktaren
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Blir Tjärnqvist också klar för LHC så ska jag fan dunka huvudet i väggen 10 gånger. Jag har alltid tyckt Tjärna varit en med ett stort hjärta för klubben, väljer han LHC och sedelbuntar före hjärta så skulle iallafall inte jag kunna förlåta honom!!!
100% DJURGÅRDSJ***L
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Jockmaniac skrev:Blir Tjärnqvist också klar för LHC så ska jag fan dunka huvudet i väggen 10 gånger. Jag har alltid tyckt Tjärna varit en med ett stort hjärta för klubben, väljer han LHC och sedelbuntar före hjärta så skulle iallafall inte jag kunna förlåta honom!!!
Speciellt inte med det han har sagt också. Jag skulle inte bankat mitt huvud i väggen 10 gånger, jag hade fan sprängt Cloetta Center 10 gånger om.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

stolpskott skrev:
Jockmaniac skrev:Blir Tjärnqvist också klar för LHC så ska jag fan dunka huvudet i väggen 10 gånger. Jag har alltid tyckt Tjärna varit en med ett stort hjärta för klubben, väljer han LHC och sedelbuntar före hjärta så skulle iallafall inte jag kunna förlåta honom!!!
Speciellt inte med det han har sagt också. Jag skulle inte bankat mitt huvud i väggen 10 gånger, jag hade fan sprängt Cloetta Center 10 gånger om.
Tjärna skulle inte göra det. Han e inte som hans brorsa.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Frasse »

Ser ingen som helst risk att Daniel Tjärnqvist skulle skriva på för LHC när han tränar med Djurgården.
Så kåt på pengar är han inte och har han sagt att om jag får träna med Djurgården och inget dyker upp "over there" så spelar jag där, då kan man lätt lista ut att Expressen gjort en höna av en fjäder.[/i]
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Finns det något fönster för när NHL-klubbarna kan värva? Man undrar ju hur länge Tjärnqvist kan vänta.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

jensa öhling skrev:Finns det något fönster för när NHL-klubbarna kan värva? Man undrar ju hur länge Tjärnqvist kan vänta.
TYvärr är det stoppet lagt väldigt sent, man får vänta en bra bit in på 2008 på detta.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Sa länge kan ju fan inte Tjärna vänta!!!
100% DJURGÅRDSJ***L
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Jockmaniac skrev:Sa länge kan ju fan inte Tjärna vänta!!!
Nej nej nej, han kommer inte vänta så länge. Ett kontrakt med NHL-klausul arbetas just nu fram, han kommer skriva under det innan NHL starten är det tänkt.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Pepp91 skrev:
Jockmaniac skrev:Sa länge kan ju fan inte Tjärna vänta!!!
Nej nej nej, han kommer inte vänta så länge. Ett kontrakt med NHL-klausul arbetas just nu fram, han kommer skriva under det innan NHL starten är det tänkt.
e han ens tillbaks från skadan?
Skriv svar