30 - 11 i skott till kaffes favör efter två perioder talar väl ändå sitt tydliga språk - känns som att det är pyspunka i hela Cocos organisation och att deras bärande spelare redan kritat på för andra föreningarPraetori skrev:Håller med men de har det inte lätt i dagens mot FBK. Kaffe gör mål på precis allt och om jag såg rätt så gjorde de 4 mål på 9 skott i andra (förvisso två i PP men ändå).Donkels-2.0 skrev:COCO är horribelt usla förhoppningsvis blir det lyxfällan och inte horungarna som får möta dom i direktkvalet för jag tror COCO ryker i år
SHL 2017/18
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2017/18
Ceterum censeo Solna esse delendam
Med tanke på att det strular med löner/pensionsinbetalningar och att KHKs ekonomi är i klass med lyxfällans så förstår man dem. Frågan är om man skulle vilja ha tillbaka Guter tex.Donkels-2.0 skrev: 30 - 11 i skott till kaffes favör efter två perioder talar väl ändå sitt tydliga språk - känns som att det är pyspunka i hela Cocos organisation och att deras bärande spelare redan kritat på för andra föreningar
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Ja en Guter som går ner i lön skulle jag kunna tänka mig ta tillbaka men inte till den lön han har i cocoPraetori skrev:Med tanke på att det strular med löner/pensionsinbetalningar och att KHKs ekonomi är i klass med lyxfällans så förstår man dem. Frågan är om man skulle vilja ha tillbaka Guter tex.Donkels-2.0 skrev: 30 - 11 i skott till kaffes favör efter två perioder talar väl ändå sitt tydliga språk - känns som att det är pyspunka i hela Cocos organisation och att deras bärande spelare redan kritat på för andra föreningar
- -daniel-
Missat att Guter är gnagare förmodar jag.Donkels-2.0 skrev:Ja en Guter som går ner i lön skulle jag kunna tänka mig ta tillbaka men inte till den lön han har i cocoPraetori skrev:Med tanke på att det strular med löner/pensionsinbetalningar och att KHKs ekonomi är i klass med lyxfällans så förstår man dem. Frågan är om man skulle vilja ha tillbaka Guter tex.Donkels-2.0 skrev: 30 - 11 i skott till kaffes favör efter två perioder talar väl ändå sitt tydliga språk - känns som att det är pyspunka i hela Cocos organisation och att deras bärande spelare redan kritat på för andra föreningar
-
Förstår inte varför vi släppte Guter i huvudtaget för att ta in den där tabbande fransmannen som jag glömt namnet på. Han är ju en utmärkt lirare för en andra/tredje kedja men han lär ju sitta på en rätt så god lön.
-
Ändå har "gnagaren" hittills inte spelat en minut i gnaget-daniel- skrev:Missat att Guter är gnagare förmodar jag.Donkels-2.0 skrev:Ja en Guter som går ner i lön skulle jag kunna tänka mig ta tillbaka men inte till den lön han har i cocoPraetori skrev:Med tanke på att det strular med löner/pensionsinbetalningar och att KHKs ekonomi är i klass med lyxfällans så förstår man dem. Frågan är om man skulle vilja ha tillbaka Guter tex.Donkels-2.0 skrev: 30 - 11 i skott till kaffes favör efter två perioder talar väl ändå sitt tydliga språk - känns som att det är pyspunka i hela Cocos organisation och att deras bärande spelare redan kritat på för andra föreningar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tar vi in tandskyddstuggande Gooooter lovar jag att aldrig skriva en rad mer i detta forum.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fjällby kan ju ha tandskyddet i mungipan ett helt byte och dessutom sätta snurr på det samtidigt som han får friläge (skojar inte).BOMBOM BOUCHARD skrev:Tar vi in tandskyddstuggande Gooooter lovar jag att aldrig skriva en rad mer i detta forum.
Gillar Gooooooter skarpt.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
Det är väl ändå helt egalt.Donkels-2.0 skrev:Ändå har "gnagaren" hittills inte spelat en minut i gnaget-daniel- skrev:Missat att Guter är gnagare förmodar jag.Donkels-2.0 skrev:Ja en Guter som går ner i lön skulle jag kunna tänka mig ta tillbaka men inte till den lön han har i cocoPraetori skrev:Med tanke på att det strular med löner/pensionsinbetalningar och att KHKs ekonomi är i klass med lyxfällans så förstår man dem. Frågan är om man skulle vilja ha tillbaka Guter tex.Donkels-2.0 skrev: 30 - 11 i skott till kaffes favör efter två perioder talar väl ändå sitt tydliga språk - känns som att det är pyspunka i hela Cocos organisation och att deras bärande spelare redan kritat på för andra föreningar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det är sant om Fjällby, ser extremt löjligt ut, men det hör väl egentligen inte till sak.Praetori skrev:Fjällby kan ju ha tandskyddet i mungipan ett helt byte och dessutom sätta snurr på det samtidigt som han får friläge (skojar inte).BOMBOM BOUCHARD skrev:Tar vi in tandskyddstuggande Gooooter lovar jag att aldrig skriva en rad mer i detta forum.
Gillar Gooooooter skarpt.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Har inget emot Guter annat än att han inte håller för ett topplag i SHL. Han ska lira pp och tillhöra de första 2 linorna och i mina ögon är han inte tillräckligt bra för det.
Hade vi lirat i AS hade jag mer än gärna sett honom hos oss.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Karlskrona värvar vidare, har de betalat sina nuvarande spelare än?
Är inte Guter typexemplet på spelare som vi skall hålla oss borta från. Det vill säga spelare som kostar mycket mer än de smakar/uträttar på isen.
Men visst skulle han vara villig att lira för oss, och få betalt som, en "botten-sex" forward skulle han kunna vara intressant.
Men visst skulle han vara villig att lira för oss, och få betalt som, en "botten-sex" forward skulle han kunna vara intressant.
-
Det måste svida i ögonen på dom andra spelarna när dom håller på såhär.... hela deras verksamhet verkar vara en enda stor cirkus.Puckey skrev:Karlskrona värvar vidare, har de betalat sina nuvarande spelare än?
- diftobbe89
Han löser nog KHK till kval på egen hand, grattis, den föreningen går från klarhet till klarhet.
Spela fult
-
Det är bra att CoCo rustar så att dom gör sin plikt i en eventuell match mot horungarna