SHL : Omgång 38 : Djurgårdens IF - HV71 13/1-2018
-
Re: SHL : Omgång 38 : Djurgårdens IF - HV71 13/1-2018
Jävla flyt dom har. Studsar över Högström blad och sen på grillan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vill Högga vara så dominerande i sitt lag som det verkar ska han söka sig till HA.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bergfors och Jonte är bäst just nu. Gillar Jonte i första.
De sitter väl och ber hemma i Jönköping.Benjamin L. Willard skrev:Jävla flyt dom har. Studsar över Högström blad och sen på grillan.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Äh, håller med om att han varit kass sista tiden, dock vår bästa back och han är i en svacka, han kommer tillbaka.minalman skrev:Vill Högga vara så dominerande i sitt lag som det verkar ska han söka sig till HA.
Förmodligen...Praetori skrev:De sitter väl och ber hemma i Jönköping.Benjamin L. Willard skrev:Jävla flyt dom har. Studsar över Högström blad och sen på grillan.
Eftersom målet va en skänk från ovan så är det ju troligt att bibelfolket i Jönköping var bönhördaPraetori skrev:De sitter väl och ber hemma i Jönköping.Benjamin L. Willard skrev:Jävla flyt dom har. Studsar över Högström blad och sen på grillan.
-
Skulle vilja se högström lite mer desperat/vilt kämpande i sitt spel. Tycker han utstrålar galna mängder negativ energi som det är nu!
Hoppas vi kan orka göra en bra tredje nu. Ska ha poäng i en sån här match.
Han spelar ju likadant som han alltid har gjort. Små små marginaler över hela banan, men helst på blå och allmänt loj. Dessutom ganska långsam. Skillnaden mot innan är att turen inte varit med honom under de senaste 5-6 omgångarna.Detblir3poäng skrev:Skulle vilja se högström lite mer desperat/vilt kämpande i sitt spel. Tycker han utstrålar galna mängder negativ energi som det är nu!
Tyvärr är man inte bättre än sin sista match eller byte i hockey, han skulle behöva ta i lite spela lite enklare, och en lite ödmjukare inställning. Dom signaler han sänder av lojhet sprider sig tyvärr i hela laget.#10 skrev:Äh, håller med om att han varit kass sista tiden, dock vår bästa back och han är i en svacka, han kommer tillbaka.minalman skrev:Vill Högga vara så dominerande i sitt lag som det verkar ska han söka sig till HA.
-
Om det är så att det gått motigt så får han ändå försöka dölja det istället för att åka runt och slå lite med klubban och blänga ner i isen, känns lite oproffsigt mot resten av laget annars!!ciirree skrev:Han spelar ju likadant som han alltid har gjort. Små små marginaler över hela banan, men helst på blå och allmänt loj. Dessutom ganska långsam. Skillnaden mot innan är att turen inte varit med honom under de senaste 5-6 omgångarna.Detblir3poäng skrev:Skulle vilja se högström lite mer desperat/vilt kämpande i sitt spel. Tycker han utstrålar galna mängder negativ energi som det är nu!
Burke missar OS !!
Det tog 7 matcher utan Ante innan något geni i båset kom på tanken att spela lagets hetaste forward i PP1.
Varför har vi så förbannat svårt att göra mål , vi behöver minst 100 chanser innan vi får utdelning ! då är fan inte konstigt att vi tappar poäng hela tiden.