Precis som väntat så var Ridderwalls kedja riktigt bra igår, fortsätt med den och in med Fjällby där han ska vara, och upp med Possler på Hanks plats bara för att han är riktigt het för stunden.
diftobbe89 skrev:Precis som väntat så var Ridderwalls kedja riktigt bra igår, fortsätt med den och in med Fjällby där han ska vara, och upp med Possler på Hanks plats bara för att han är riktigt het för stunden.
Ser fram i mot morgondagen, det gjorde jag iofs förra lördagen oxå, men då var det mest för att jag var på plats, visste ju då att det var 99% garantiförlust, andra förutsättningar i morgon, under 8093 på plats så har vi chans.
Seriöst dock, alla matcher just nu är sjukligt viktiga iom det tighta race som har blivit. Torskar vi "fel" matcher tappar vi många placeringar. Vill ha tre poäng här för att skapa lite yta nedåt, främst iom att dessa poäng skulle innebära 0 för Jesus.
Bästa möjliga imorgon är att Frölunda, Färjestad och Malmö torskar. Tar vi 3p då känns det okej.
Tyckte att jag hörde något om att fjällby inte är tillbaka mot hååvé. Närmare bestämt wikegård som sa det. En förkylning eller nått.
Kan dock ha hört fel..
Hepsnastian skrev:Tyckte att jag hörde något om att fjällby inte är tillbaka mot hååvé. Närmare bestämt wikegård som sa det. En förkylning eller nått.
Kan dock ha hört fel..
*fingers crossed *
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Måste ju vara ett skämt, en förkylning???? Isåf ett jävla trams, förkyld är man ju typ året om.
Hv var riktigt bra mot Fisk senast men deras målvakt gör en del konstiga ingripanden.
Har en riktigt bra trupp egentligen. Idag gäller det att vi gör mål på våra chanser och täpper till bakåt med den disciplinerade defensiven som vi hade under hösten.
Magkänslan säger förlust, hjärtat säger alltid vinst.