Skadetråden
Re: Skadetråden
Synd att vi inte har sponsorer som Rövlunda som spottar in enorma summor.
Skadetråden
Ta detta för vad de är, tyckte mig se Engqvist ute och promenera precis i närheten av gullmars i full Djurgårds dress
Kan såklart varit nån annan spelare.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kan såklart varit nån annan spelare.
Det betyder väl knappast nånting alls, han har haft en hjärnskakning. Han ligger inte döende i en sjuksäng direkt.
Om promenaden faktiskt gjordes i organiserad form så skulle det kunna innebära första steget tillbaka via hjärntrappan. Halmstrå.jaccan skrev:Det betyder väl knappast nånting alls, han har haft en hjärnskakning. Han ligger inte döende i en sjuksäng direkt.
jaccan skrev:Det betyder väl knappast nånting alls, han har haft en hjärnskakning. Han ligger inte döende i en sjuksäng direkt.
Nää men måste väll va framsteg om han kan va ute och gå, mer positiva tongångar behövs här inne också
- Lee Harvey Oswald
En person jag känner har en kompis som tyckte att han såg Andreas köpa en Dubbeldaim på Pressbyrån i Globen
Det kanske är positivt?
(om det är sant dvs)
Det kanske är positivt?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
[quote="Lee Harvey Oswald"]En person jag känner har en kompis som tyckte att han såg Andreas köpa en Dubbeldaim på Pressbyrån i Globen
Det kanske är positivt?
(om det är sant dvs)[/quo
Ha ha ha. Fan va haha Kul
Det kanske är positivt?

Ha ha ha. Fan va haha Kul
Enligt Wikegård i cmore studion går de framåt för Engqvist han promenerar cycklar och så låter ändå hyfsat bra och han hade kommit ganska långt i rehab
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Försiktigt optimistisk, med DIFs sedvanliga "tur" kommer väl ett bakslag förr eller senare men vore ofantligt kul om han är tillbaka inom ett par veckor.Splitzen skrev:Enligt Wikegård i cmore studion går de framåt för Engqvist han promenerar cycklar och så låter ändå hyfsat bra och han hade kommit ganska långt i rehab
Eller..AlltidoavsettDIF skrev:Försiktigt optimistisk, med DIFs sedvanliga "tur" kommer väl ett bakslag förr eller senare men vore ofantligt kul om han är tillbaka inom ett par veckor.Splitzen skrev:Enligt Wikegård i cmore studion går de framåt för Engqvist han promenerar cycklar och så låter ändå hyfsat bra och han hade kommit ganska långt i rehab
med DIFs sedvanligt goda rapportering och tydlighet när det kommer till skadade spelare, och deras status, så kanske vi står med långnäsa och tappad haka när Engqvist helt plötsligt är med i en laguppställning inom någon vecka. Hoppas verkligen att det går framåt.
Vore trevligt om han gör comeback tillsammans med Brodin.
Promenera och cykla är väll tyvärr LÅNGT ifrån att ens gå på is. Vore ju för jävligt om Ante inte ens kunde promenera. Förhoppningsvis så får vi se han nästa säsong. Kung Ante!Splitzen skrev:Enligt Wikegård i cmore studion går de framåt för Engqvist han promenerar cycklar och så låter ändå hyfsat bra och han hade kommit ganska långt i rehab
Det som är viktigt i den kråksången är att det är viktiga steg i hjärntrappan och skulle isf tyda på att symptomen som satte honom utanför laguppställningen är borta.gaspo skrev:Promenera och cykla är väll tyvärr LÅNGT ifrån att ens gå på is. Vore ju för jävligt om Ante inte ens kunde promenera. Förhoppningsvis så får vi se han nästa säsong. Kung Ante!Splitzen skrev:Enligt Wikegård i cmore studion går de framåt för Engqvist han promenerar cycklar och så låter ändå hyfsat bra och han hade kommit ganska långt i rehab
Nu är allt spekulationer från media och fans. De som vet de vet och de vet även att man inte skall ropa hej innan man är över ån.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är han så svårt skadad att han inte kan komma tillbaka denna säsong hoppas jag att Ante lägger av, för hans eget bästa. Nästa smäll är då mest troligt livsavgörande.gaspo skrev:Promenera och cykla är väll tyvärr LÅNGT ifrån att ens gå på is. Vore ju för jävligt om Ante inte ens kunde promenera. Förhoppningsvis så får vi se han nästa säsong. Kung Ante!Splitzen skrev:Enligt Wikegård i cmore studion går de framåt för Engqvist han promenerar cycklar och så låter ändå hyfsat bra och han hade kommit ganska långt i rehab
Tror och hoppas att DIF är den proffsigaste föreningen beträffande hjärnskador. Dvs att man är extra försiktig med Ante och verkligen tar den extra tid som krävs för att göra återhämtningen så bra som möjligt. Och att Ante är tillbaka inom några veckor.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Som oftast, agree 100%BOMBOM BOUCHARD skrev: Är han så svårt skadad att han inte kan komma tillbaka denna säsong hoppas jag att Ante lägger av, för hans eget bästa. Nästa smäll är då mest troligt livsavgörande.
Tror och hoppas att DIF är den proffsigaste föreningen beträffande hjärnskador. Dvs att man är extra försiktig med Ante och verkligen tar den extra tid som krävs för att göra återhämtningen så bra som möjligt. Och att Ante är tillbaka inom några veckor.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skönt att Brodin är igång med försäsongsträningen och väntas spela när Bourqe drar till OS.
Avskaffa tre mot tre.