Mattias_87 skrev:Brukar det inte spelmässigt se ut som total katastrof på JK-dagen? Snälla bryt den trenden.
Jepp, sen vi kom upp har vi vunnit 1 på straffar och torskat 2.
Jag minns den mot Timrå (året vi åkte ur?) och hur otrolig publiken var men hur otroligt dåligt spelet var. Den sämsta prestation jag sett på hemmais kanske.
Mattias_87 skrev:Brukar det inte spelmässigt se ut som total katastrof på JK-dagen? Snälla bryt den trenden.
Jepp, sen vi kom upp har vi vunnit 1 på straffar och torskat 2.
Jag minns den mot Timrå (året vi åkte ur?) och hur otrolig publiken var men hur otroligt dåligt spelet var. Den sämsta prestation jag sett på hemmais kanske.
Var troligen innan min hockeytid men kan tänka mig det, minns också första perioden mot Örebro när vi låg under med 0-3 och spelade piss men var en stolpträff från 4-4.
Varför en sådan här match så tidigt? Kunde väl vart vid 18 tiden iallafall.. tidiga matcher brukar aldrig bli bra . Nåja kämpa DIF. Och hoppas hyllningen till Tellan blir fin.
Lätt Kränkt skrev:Varför en sådan här match så tidigt? Kunde väl vart vid 18 tiden iallafall.. tidiga matcher brukar aldrig bli bra . Nåja kämpa DIF. Och hoppas hyllningen till Tellan blir fin.
Så länge han inte svimmar är jag nöjd...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Spelar väl ingen roll om matchen går 15:15 eller 18:00 fotbollsnördarna kommer ju ändå bara att hänga i barerna nä jag tycker det skönt att matchen slutar tidigt så man kommer hem i anständig tid
Problemet med tidiga matchen idag är att den går på TV4 så min pappa kan titta. Dom spelar alltid skitdåligt när han kollar så har bett honom göra nåt annat...
Donkels-2.0 skrev:Spelar väl ingen roll om matchen går 15:15 eller 18:00 fotbollsnördarna kommer ju ändå bara att hänga i barerna nä jag tycker det skönt att matchen slutar tidigt så man kommer hem i anständig tid
Precis, dessa "supporters" som kommer instövlande när det redan gått 4mins av perioden, står o skriker de få ramsor de lärt sig och sen drar med 5mins kvar av perioden för att hinna först till baren, plus ett piss-avbrott i mitten för deras blåsa är lika ynklig som deras intresse av matchen! /hataidioterna
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).