Nu när Ante inte kan vara med måste ni sluta leden och försvara skölden.
Jag kan vare sig säga att jag kräver det eller förväntar mig det. Men gör det bara. Krossa all plast.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Spännande att se vilken junior som lyfts in i laget i morgon som trettonde forward då jag antar att Possler fortfarande är skadad - borde bli Albin Grewe
Donkels-2.0 skrev:Spännande att se vilken junior som lyfts in i laget i morgon som trettonde forward då jag antar att Possler fortfarande är skadad - borde bli Albin Grewe
Donkels-2.0 skrev:Spännande att se vilken junior som lyfts in i laget i morgon som trettonde forward då jag antar att Possler fortfarande är skadad - borde bli Albin Grewe
Är han inte lite för ung?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Nope - inte för att köra som trettonde forward någon match
EspenK skrev:Önskekedjor för mig idag. (Tre kedjor som kan hota)
Lundh Ljungh Bourque ( Gillar inte när Lundh centrar. Bättre som vinge.)
Bergfors Vejde Jonte ( Vejde och Jonte ihop. Finns kemi.)
Ridderwall Johansson Ahlén ( Återuppväcka en klassisk kedja.)
Hank(kan ev centra) Wiå Walli-W (Avlastningskedja)
Svårt hur vi ska formera oss utan Ante. Tycker Lundh är ok som center men tycker nog också att vi ska spela honom som vinge.
Linus skulle kunna gå in som center i första alternativt Vejdemo. Sen vill jag inte ändra för mycket.
Lutar ändå åt detta då det inte blir för mycket ändringar. Puikkonen får gå in och avlasta som center. Fjärdekedjan med sparsamt med speltid.
mb81 skrev:Så här blev det:
Peppe-Ljungh-Bourque
Hank-Vejdemo-Bergfors
Ridderwall-Linus-Jonte
Possler-Wiå-Ahlén
Walli Walterholm
Kan inte Jonte och Vejde få lira nån gång. Kan inte se att Jonte passar med Johansson och Ridderwall. De behöver en Ahlen eller en Hank som kan krascha på mål.
Jonte är give and go något som passar bättre i andralinen. (Bara för det gör de väl tre mål ikväll. Inte mig emot.) Kul att Possler kommer tillbaka. Hoppas han är hel i tummen nu då.
mb81 skrev:Så här blev det:
Peppe-Ljungh-Bourque
Hank-Vejdemo-Bergfors
Ridderwall-Linus-Jonte
Possler-Wiå-Ahlén
Walli Walterholm
Kan inte Jonte och Vejde få lira nån gång. Kan inte se att Jonte passar med Johansson och Ridderwall. De behöver en Ahlen eller en Hank som kan krascha på mål.
Jonte är give and go något som passar bättre i andralinen. (Bara för det gör de väl tre mål ikväll. Inte mig emot.) Kul att Possler kommer tillbaka. Hoppas han är hel i tummen nu då.
Helt korrekt lineup med det material vi har att tillgå - slantsingling vem av Ljungh/Vejde som skulle centra i förstalinan nu blev det Ljung och det köper jag