Caveman skrev:Tacklingen är hård men schysst, Engqvist blir lite låg då han kämpar för att få i väg pucken. Tyvärr är detta vad jag har gått och väntat på, att Engqvist ska få en stenhård tackling, det behöver inte vara oschysst för att han ska få problem med hjärnskakningar. Vi får hoppas på det bästa.
Sluta och gnäll alla jävlar, det är fysiskt spel vi vill se i svensk hockey.
Med din logik så ska vi omgående hissa poetens tröja på Hovet. Härligt med spelare som förstör andras karriärer...
Ja, du har ingen logik har jag förstått efter att jag läst på detta forum.
Det var en jävla skillnad på tacklingen som Fernholm fick.
Men eftersom det nu var Ante som fick den så verkar folk bli helt blinda.
Caveman skrev:Tacklingen är hård men schysst, Engqvist blir lite låg då han kämpar för att få i väg pucken. Tyvärr är detta vad jag har gått och väntat på, att Engqvist ska få en stenhård tackling, det behöver inte vara oschysst för att han ska få problem med hjärnskakningar. Vi får hoppas på det bästa.
Sluta och gnäll alla jävlar, det är fysiskt spel vi vill se i svensk hockey.
Med din logik så ska vi omgående hissa poetens tröja på Hovet. Härligt med spelare som förstör andras karriärer...
Ja, du har ingen logik har jag förstått efter att jag läst på detta forum.
Det var en jävla skillnad på tacklingen som Fernholm fick.
Men eftersom det nu var Ante som fick den så verkar folk bli helt blinda.
Härligt lill-Tjomme!
Se det som att vi "står upp för laget" om det förenklar det lite. När en motståndare skadar en av våra, då är det ju vår förbannade plikt att vara enögda. Tycker jag. Sen är det väl bättr eom vi har fog för vad vi härjar om men i läget då en slarvig medioker jävla knätofs tacklar sönder vår bäste spelare, då ska det vara enögt.
Härligt att Lill-Tjomme dunkar dit en riktigt rökare!
Tycker efter kollat repris att tacklingen definitivt inte går mot bröstet utan full satsning mot huvudet. Kraften i smällen blir ju extra tydlig när plexiglaset faaan fortfarande står o vibrerar. Blir så galet trött när medelmåttor till hockeyspelare ger sig ut på egna fältkrig mot bättre spelare. Ser Engqvist som borta resten av säsongen, faaaaaan
Senast redigerad av Doyle den 2017-12-26 19:07:40, redigerad totalt 1 gånger.