Skickat från min iPhone med Tapatalk[/
Han får ju spela ostört.
Han har ju märkt att ingen bryr sig, vi låter han ju vara en primadonna på isenWishes skrev:En gåta att #9 fortfarande vågar ställa sig på en is i Stockholm.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
DIFtomppa skrev:Bernhardt och Falk vågar fan inte ens spela just nu, div1 klass
Ironiserade. Skall förtydliga mig. En gåta att någon ännu inte markerat och förtydligat med eftertryck för #9 att han inte har på en is i Stockholm att göra.#10 skrev:Han har ju märkt att ingen bryr sig, vi låter han ju vara en primadonna på isenWishes skrev:En gåta att #9 fortfarande vågar ställa sig på en is i Stockholm.
För att han lägger sig ner som en padda på isen så fort han ska bli uppgjord med och gråter istället ut i media om hur jobbigt det har varit för honom att ha terminerat Fernholm. Se första matchen efter tacklingen för bildbevis.Wishes skrev:Ironiserade. Skall förtydliga mig. En gåta att någon ännu inte markerat och förtydligat med eftertryck för #9 att han inte har på en is i Stockholm att göra.#10 skrev:Han har ju märkt att ingen bryr sig, vi låter han ju vara en primadonna på isenWishes skrev:En gåta att #9 fortfarande vågar ställa sig på en is i Stockholm.