Säsongen 17/18
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
-
Re: Säsongen 17/18
Tycker detta med Ryssland i OS är både och, de har ju fuskat något fruktansvärt vilket aldrig ska vara okej. Trist bara att konsekvenserna av avstängningen kanske blir att det kommer bli Sverige, Finland, USA och Kanada i semi där förmodligen Sverige kommer vinna hela skrotet.
Tro mig. Ryssland kommer att vara med. Olympic athletes of Russia. Helt tandlös avstängning då de flesta idrottarna kommer att kunna vara med ändå. Putin är en mäktig kille.AlltidoavsettDIF skrev:Tycker detta med Ryssland i OS är både och, de har ju fuskat något fruktansvärt vilket aldrig ska vara okej. Trist bara att konsekvenserna av avstängningen kanske blir att det kommer bli Sverige, Finland, USA och Kanada i semi där förmodligen Sverige kommer vinna hela skrotet.
Putin e King 
Hoppas vi kan visa lite av hans sköna attityd idag!

Hoppas vi kan visa lite av hans sköna attityd idag!
Ha ha ha ja fan Putin måste ringt innan matchen. För jävlar vilket annat hockeylag vi var idag. Ruskigt bra match idag. All cred till alla i laget. Trodde vi inte skulle studsa tillbaka efter det spel vi visat upp dom senaste matcherna.
Kvällens roliga från Expressen:Spöket borta - Djurgården befäster tredjeplatsen
Åskådarna på Hovet fick ett drama serverat.
Matchen var jämn och tät hela vägen in på slutsignal, men där Linus Johanssons styrning till 6–3 med fem minuter kvar stängde tillställningen

Kvällens roliga från Expressen:Spöket borta - Djurgården befäster tredjeplatsen
Åskådarna på Hovet fick ett drama serverat.
Matchen var jämn och tät hela vägen in på slutsignal, men där Linus Johanssons styrning till 6–3 med fem minuter kvar stängde tillställningen

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas verkligen vi får fina publikfester i Globenmatcherna. Jag minns dessa mot Frölunda förra säsongen och Leksand säsongen innan dess. Riktigt roliga matcher och härlig stämning.
Det är vad jag önskar mig i julklapp.
Avskaffa tre mot tre.
Jobbigt med lill-david och Fjällby borta på JVM dock.Mattias_87 skrev:Hoppas verkligen vi får fina publikfester i Globenmatcherna. Jag minns dessa mot Frölunda förra säsongen och Leksand säsongen innan dess. Riktigt roliga matcher och härlig stämning.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ohlsson ringer Putin! Putin fixar lån av KHL spelarePraetori skrev:Jobbigt med lill-david och Fjällby borta på JVM dock.Mattias_87 skrev:Hoppas verkligen vi får fina publikfester i Globenmatcherna. Jag minns dessa mot Frölunda förra säsongen och Leksand säsongen innan dess. Riktigt roliga matcher och härlig stämning.

Kovalchuk och Kaprizov skulle ju passa som ersättare.gaspo skrev:Ohlsson ringer Putin! Putin fixar lån av KHL spelarePraetori skrev:Jobbigt med lill-david och Fjällby borta på JVM dock.Mattias_87 skrev:Hoppas verkligen vi får fina publikfester i Globenmatcherna. Jag minns dessa mot Frölunda förra säsongen och Leksand säsongen innan dess. Riktigt roliga matcher och härlig stämning.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tror ni att de som ska spela OS åker ner redan till invigningen den 9:e, eller någon dag före första matchen den 15e? Åker de ner senare är det egentligen bara matchen mot Linköping som drabbas, åker de ner tidigare gäller det även matcherna mot KHK och Växjö.
Växjö & Linköping lär drabbas värre än vad vi gör, medan KHK lär njuta till fullo vilka de än möter.
Växjö & Linköping lär drabbas värre än vad vi gör, medan KHK lär njuta till fullo vilka de än möter.
Bourque imponerar verkligen på mig. Det är inte snyggt. Men det är alltid hårt jobb och han är på rätt ställe vid rätt tillfälle hela tiden. Spelar otroligt smart och har anpassat sig perfekt. Grymt.
Säsongen 17/18
Allt Rune gör är snyggt. Fuck Skillz.ciirree skrev:Bourque imponerar verkligen på mig. Det är inte snyggt. Men det är alltid hårt jobb och han är på rätt ställe vid rätt tillfälle hela tiden. Spelar otroligt smart och har anpassat sig perfekt. Grymt.
-
Rune Burk är kung, legend.
Önskar verkligen att Burken var fem år yngre och kände att "nej, jag vill fan skriva långtidskontrakt med världens vackraste klubb" och vips så hade vi honom som stomme. Han är, i mina ögon, den perfekta typen av hockeyspelare. Stor, stark, hårt arbetande, går på kropp, kan gå på avslut och ger sig inte i första taget.
-
Hade han varit 5 år yngre hade han spelat i NHL fortfarande.Koonz skrev:Önskar verkligen att Burken var fem år yngre och kände att "nej, jag vill fan skriva långtidskontrakt med världens vackraste klubb" och vips så hade vi honom som stomme. Han är, i mina ögon, den perfekta typen av hockeyspelare. Stor, stark, hårt arbetande, går på kropp, kan gå på avslut och ger sig inte i första taget.