SHL: Omgång 26 : Mora - Djurgårdens IF 2/12-2017
Re: SHL: Omgång 26 : Mora - Djurgårdens IF 2/12-2017
Ante -2 än så länge. Det håller inte så därför tror jag på vändning och överkörning i tredje. 4-6.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Koonz skrev:Dags för Nyman att rycka i några tröjor i tredje om inte Robban styr upp grabbarna i omklädningsrummet. Vi kan så himla mycket bättre.
han kan rycka i sin egen tröja. Det var ju coachningen med Bernhardt och Falk i samma backpar som startade hela sekvensen som ledde till 4-3.
Adam är ju tom säkrare i målet. Känner sig orolig direkt jocke står...AlltidoavsettDIF skrev:Varför står inte Adam idag? Asså inget ont mot Jocke menar jag utan mer att de ska väl spela typ varannan match väl?
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Vafan??? Har du inte börjat än??Lidingö DIF skrev:Men för i helvete vad det ser uselt ut. Skit! Nu måste jag börja dricka. Tack för ingenting, DIF.
EDIT: Jag väntar 5 minuter in i tredje på förbättring innan jag tar till flaskan
Är glad åt en poäng nu. Två gör mig euforisk. Tre? Osäker på reaktionen då vi borde haft den här matchen inför tredje med normal insats.Praetori skrev:Ante -2 än så länge. Det håller inte så därför tror jag på vändning och överkörning i tredje. 4-6.
Morwin skrev:Adam är ju tom säkrare i målet. Känner sig orolig direkt jocke står...AlltidoavsettDIF skrev:Varför står inte Adam idag? Asså inget ont mot Jocke menar jag utan mer att de ska väl spela typ varannan match väl?
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Jocke var ju grym i första. Räddade oss. Känns inte rättvist även om ett eller två borde gå att fånga. Fjärde målet är Antes. Helt och hållet Antes.
Moras tränare låtsas vara missnöjd. Borde ju stå och hoppa jämfota och peka finger.
Min hatt på att vi om 20 effektiva minuter har sponsrat jumbogängen med ytterligare 3 poäng, vilket gör totalt 8 bortschabblade poäng mot Rögle, KHK och Mora. För många som inte dyker upp eller kan motivera sig mot de här dynggängen.Praetori skrev:Ante -2 än så länge. Det håller inte så därför tror jag på vändning och överkörning i tredje. 4-6.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är en sålänge bara salongsberusad men fortsätter det såhär kommer jag var full som en kastrull innan powerbreaket.
INSTÄLLNING NU!
Kör över dem!
Kör över dem!
Grabbarna måste väl ändå kunna stå på egna ben?EspenK skrev:Koonz skrev:Dags för Nyman att rycka i några tröjor i tredje om inte Robban styr upp grabbarna i omklädningsrummet. Vi kan så himla mycket bättre.
han kan rycka i sin egen tröja. Det var ju coachningen med Bernhardt och Falk i samma backpar som startade hela sekvensen som ledde till 4-3.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Clearly not.Koonz skrev:Grabbarna måste väl ändå kunna stå på egna ben?EspenK skrev:Koonz skrev:Dags för Nyman att rycka i några tröjor i tredje om inte Robban styr upp grabbarna i omklädningsrummet. Vi kan så himla mycket bättre.
AAAAJCING säger speakern. Charmigt
Handlar det om enstaka spelare så ligger väl ändå inte problemet hos tränarna utan snarare hos spelarna. Sen kan man självklart vara smidigare som tränare i vilka spelare man spelar med varandra. Är det däremot ett problem som t.ex vårat powerplay som inte fungerar väl så kan man börja titta på om problemet ligger på tavlan och herren som ritar på den istället.AlltidoavsettDIF skrev:Clearly not.Koonz skrev:Grabbarna måste väl ändå kunna stå på egna ben?EspenK skrev:Koonz skrev:Dags för Nyman att rycka i några tröjor i tredje om inte Robban styr upp grabbarna i omklädningsrummet. Vi kan så himla mycket bättre.
Stackars Linus har ingen bra dag heller.