Djurgården på TV
Djurgården på TV
va f-n!! dom visar ju ALDRIG djurgårn på TV (canal + och säskortet) nu mer...förra säs var det lite titt som tätt men den här säsongen är det riiiktigt illa...hmm har inte vart DIF på säkert två veckor nu och så går jag in och kollar idag i hopp om att dom ska visa Modo-matchen men icke sa nicke och så kollar man lite mer och ser att dom inte visar DIF förrän 19e nov!!!...wtf!...den ska jag ändå åka och se live...hmmm...och efter det så verkar det inte vara nån djurgårdsmatch på ett par veckor igen!...hmm..nån som har telenumret till nån höjdare på canal+??;]]...
http://www.tvmatchen.se/index.php?sort=elitserien
http://www.tvmatchen.se/index.php?sort=elitserien
Bor du i Sthlm bör du skämmas. Men jag förmodar att du inte gör det. Själv bor jag i Sundsvall och tycker att det är bra att dom inte visar Djurgår`n. Ett sätt att få mer publik till matcherna. Visst är det tråkigt att inte kunna se matcherna, men det är bara att gilla läget.
Alla till Globen på söndag!
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
MM jag tycker också att det är på tok förlite DIF matcher på canal+. Jag som har småbarn och inte kan gå så ofta på vardagarna för det blir försent frör mina barn. Men man vill ju titta ändå och följa sitt älskade DIF. Man kan ju inte fixa barnvakt hela tiden ju. Sen så tycker jag inte att canal+ är helt rättvisa. Funderar på att säga upp kanalerna för jag ville ju ha dom för att kunna titta på DIFs Fotbolls och hockey matcher. Men vi som tycker detta kan ju ringa deras kundservis på tele 020 - 24 00 24 eller maila på info@canalplus.se och säga vad vi tycker för om vi inte gör det så kan vi ju inte få någon ändring. Så ring nu eller maila.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Korkat att säga att han bör skämmas ifall han bor i Stockholm. Hur vet du vilka förutsättningar andra har för att gå på match? Det kan ju finnas hundra anledningar till att någon inte kan/får/har råd att kolla live.lund3 skrev:Bor du i Sthlm bör du skämmas. Men jag förmodar att du inte gör det. Själv bor jag i Sundsvall och tycker att det är bra att dom inte visar Djurgår`n. Ett sätt att få mer publik till matcherna. Visst är det tråkigt att inte kunna se matcherna, men det är bara att gilla läget.
DIF evigt trogen
-
:PSluta bråka!
Vi stöder alla Djurgården på det sätt vi kan oberoende var vi bor i landet. Kan vi gå Live eller se på tv,vilket som så behöver DIF vårat stöd. Dom som har råd och möjlighet att fyllA GLOBEN ÄR KANON EFTERSOMDET GENERERAR FRISKA PENGA TILL KLUBBEN OCH EVENTUELLEA nya spelare. tex LINTNER?
Vi har ju alla sett hur det gick för Frölunda som hade ett stort minus,men tackvare en trogen publik(Även när det gick tungt för dom)så svek dom inte. Vi vet ju alla hur deras budget ser ut i dag. Så alla som har möjlighet att komma till globen och stödja vårat kära djurgården är bara posetivt. Men alla som äljer att stödja Dif franför tvn kan ju bara hoppas att dombörjar sända fler matcher. Förmodar dock att resultatet och serieplaseringen måste bli bättre. NIKLAS Trogen DIF-forever
Vi stöder alla Djurgården på det sätt vi kan oberoende var vi bor i landet. Kan vi gå Live eller se på tv,vilket som så behöver DIF vårat stöd. Dom som har råd och möjlighet att fyllA GLOBEN ÄR KANON EFTERSOMDET GENERERAR FRISKA PENGA TILL KLUBBEN OCH EVENTUELLEA nya spelare. tex LINTNER?
Vi har ju alla sett hur det gick för Frölunda som hade ett stort minus,men tackvare en trogen publik(Även när det gick tungt för dom)så svek dom inte. Vi vet ju alla hur deras budget ser ut i dag. Så alla som har möjlighet att komma till globen och stödja vårat kära djurgården är bara posetivt. Men alla som äljer att stödja Dif franför tvn kan ju bara hoppas att dombörjar sända fler matcher. Förmodar dock att resultatet och serieplaseringen måste bli bättre. NIKLAS Trogen DIF-forever
Man har ju blivit rätt korkad efter ett helt liv av boende i Sundsvall. Att andas samma luft som Timrå-fansen kan inte vara bra för hälsan.Zkar skrev:Korkat att säga att han bör skämmas ifall han bor i Stockholm. Hur vet du vilka förutsättningar andra har för att gå på match? Det kan ju finnas hundra anledningar till att någon inte kan/får/har råd att kolla live.lund3 skrev:Bor du i Sthlm bör du skämmas. Men jag förmodar att du inte gör det. Själv bor jag i Sundsvall och tycker att det är bra att dom inte visar Djurgår`n. Ett sätt att få mer publik till matcherna. Visst är det tråkigt att inte kunna se matcherna, men det är bara att gilla läget.
Skämt o sido. Hade han inte haft förutsättningar för att gå på matcher borde han förklarat det.