Djurgården på TV

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
m0ng00se

Djurgården på TV

Inlägg av m0ng00se »

va f-n!! dom visar ju ALDRIG djurgårn på TV (canal + och säskortet) nu mer...förra säs var det lite titt som tätt men den här säsongen är det riiiktigt illa...hmm har inte vart DIF på säkert två veckor nu och så går jag in och kollar idag i hopp om att dom ska visa Modo-matchen men icke sa nicke och så kollar man lite mer och ser att dom inte visar DIF förrän 19e nov!!!...wtf!...den ska jag ändå åka och se live...hmmm...och efter det så verkar det inte vara nån djurgårdsmatch på ett par veckor igen!...hmm..nån som har telenumret till nån höjdare på canal+??;]]...

http://www.tvmatchen.se/index.php?sort=elitserien
Användarvisningsbild
lund3

Inlägg av lund3 »

Bor du i Sthlm bör du skämmas. Men jag förmodar att du inte gör det. Själv bor jag i Sundsvall och tycker att det är bra att dom inte visar Djurgår`n. Ett sätt att få mer publik till matcherna. Visst är det tråkigt att inte kunna se matcherna, men det är bara att gilla läget.

Alla till Globen på söndag!
Användarvisningsbild
Stained

Inlägg av Stained »

Skulle inte skada om de sände lite mer bortamatcher dock...
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Kommer kvällens matchen visas på CMore tjänsten, dvs över nätet?
Lycka är att vara djurgårdare
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

nee bor i leksands-/moranästet:/...sover med ena ögat öppet och kollar ständigt bakom ryggen när jag går på stan så inte nån fanatisk dalkulla/mas klubbar ner mig med nån gigantisk dalahäst;]...
Användarvisningsbild
Original Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

tyvärr inte sändning på nätet heller
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

då blir det radion och chatten ikväll då
henke
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av henke »

Alltså, de matcher man visar på nätet är endast de som visas på Canal+:s ordinare utbud.
Ett litet klargörande bara.
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

MM jag tycker också att det är på tok förlite DIF matcher på canal+. Jag som har småbarn och inte kan gå så ofta på vardagarna för det blir försent frör mina barn. Men man vill ju titta ändå och följa sitt älskade DIF. Man kan ju inte fixa barnvakt hela tiden ju. Sen så tycker jag inte att canal+ är helt rättvisa. Funderar på att säga upp kanalerna för jag ville ju ha dom för att kunna titta på DIFs Fotbolls och hockey matcher. Men vi som tycker detta kan ju ringa deras kundservis på tele 020 - 24 00 24 eller maila på info@canalplus.se och säga vad vi tycker för om vi inte gör det så kan vi ju inte få någon ändring. Så ring nu eller maila.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

lund3 skrev:Bor du i Sthlm bör du skämmas. Men jag förmodar att du inte gör det. Själv bor jag i Sundsvall och tycker att det är bra att dom inte visar Djurgår`n. Ett sätt att få mer publik till matcherna. Visst är det tråkigt att inte kunna se matcherna, men det är bara att gilla läget.

Korkat att säga att han bör skämmas ifall han bor i Stockholm. Hur vet du vilka förutsättningar andra har för att gå på match? Det kan ju finnas hundra anledningar till att någon inte kan/får/har råd att kolla live.
DIF evigt trogen
niklashenriksson

Inlägg av niklashenriksson »

:PSluta bråka!
Vi stöder alla Djurgården på det sätt vi kan oberoende var vi bor i landet. Kan vi gå Live eller se på tv,vilket som så behöver DIF vårat stöd. Dom som har råd och möjlighet att fyllA GLOBEN ÄR KANON EFTERSOMDET GENERERAR FRISKA PENGA TILL KLUBBEN OCH EVENTUELLEA nya spelare. tex LINTNER?

Vi har ju alla sett hur det gick för Frölunda som hade ett stort minus,men tackvare en trogen publik(Även när det gick tungt för dom)så svek dom inte. Vi vet ju alla hur deras budget ser ut i dag. Så alla som har möjlighet att komma till globen och stödja vårat kära djurgården är bara posetivt. Men alla som äljer att stödja Dif franför tvn kan ju bara hoppas att dombörjar sända fler matcher. Förmodar dock att resultatet och serieplaseringen måste bli bättre. NIKLAS Trogen DIF-forever
Användarvisningsbild
lund3

Inlägg av lund3 »

Zkar skrev:
lund3 skrev:Bor du i Sthlm bör du skämmas. Men jag förmodar att du inte gör det. Själv bor jag i Sundsvall och tycker att det är bra att dom inte visar Djurgår`n. Ett sätt att få mer publik till matcherna. Visst är det tråkigt att inte kunna se matcherna, men det är bara att gilla läget.

Korkat att säga att han bör skämmas ifall han bor i Stockholm. Hur vet du vilka förutsättningar andra har för att gå på match? Det kan ju finnas hundra anledningar till att någon inte kan/får/har råd att kolla live.
Man har ju blivit rätt korkad efter ett helt liv av boende i Sundsvall. Att andas samma luft som Timrå-fansen kan inte vara bra för hälsan.

Skämt o sido. Hade han inte haft förutsättningar för att gå på matcher borde han förklarat det.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

vaffö då?:]
Användarvisningsbild
lund3

Inlägg av lund3 »

m0ng00se skrev:vaffö då?:]
För att då hade vi sluppit denna onödiga diskusion ;)
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

känns lite overkill att förkarar min ekonomiska situation..vad jag har för tidsramar att hålla mig kring...och vart jag bor i landet..bara för att jag vill se mer djurgårn på TV:]...
Skriv svar