HV71 - Djurgårdens IF, 29/9 2007
-
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
-
Håller med där. Hoppas att nästa års spelschema i allsvenskan spikas från början,för i år har väl tre matcher fått flyttats. Annars känns det roligt att många verkar åka ned till Jänköping för att stötta grabbarna.Original Frasse skrev:Så jävla kass av Tv4 att flytta fotbollsmatchen mot Örebro, hade ju redan planerat att åka till Jkng, men nu blir det fotboll istället.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Förstår er som väljer Stockholm och fotbollen, det är ju trots allt guldstrid. Men jag har varit sugen på hockey så jävla länge, och när det bara är 4 mil hemifrån, så åker jag det.
Hoppas det blir ett antal som kommer till Jönköping, vi ses där! Hörde något om 10-15 sålda till bortastå genom JK Syd i nuläget, sen kommer det väl förhoppningsvis ett antal som köper direkt.
Hoppas det blir ett antal som kommer till Jönköping, vi ses där! Hörde något om 10-15 sålda till bortastå genom JK Syd i nuläget, sen kommer det väl förhoppningsvis ett antal som köper direkt.
Hey, får bli 2 inlägg på raken.
Krog är nu bokad, det blir tydligen på Sir Simon's vi avnjuter en match där DIF tar 3 poäng mot Örebro.
In på http://www.sirsimons.se/ och kolla in krogen, och in på www.jksyd.se för mer info om biljettbokning osv.
Krog är nu bokad, det blir tydligen på Sir Simon's vi avnjuter en match där DIF tar 3 poäng mot Örebro.
In på http://www.sirsimons.se/ och kolla in krogen, och in på www.jksyd.se för mer info om biljettbokning osv.
-
biljetter?
Hej jag har tänkt mig att gå på Hv - Dif lördagen den 29/9 men hitar bara biljetter på ticnet till hemma stå. vill ju inte ställa mig i Hv klaken direkt och bli nerslagen för att jag håller på dif.
Var får man tag i biljetter till borta stå om det finns kvar? går inte att välja på ticnet. någon som vet vill verkligen se Djurgården när dom är i mina trakter.
Var får man tag i biljetter till borta stå om det finns kvar? går inte att välja på ticnet. någon som vet vill verkligen se Djurgården när dom är i mina trakter.
Re: biljetter?
Det är lungt att boka biljett på hemma stå för när du väl är inne i arenan så är det bara att ställa sig på borta stå, ingen som kollar biljetter där.gultröttblått skrev:Hej jag har tänkt mig att gå på Hv - Dif lördagen den 29/9 men hitar bara biljetter på ticnet till hemma stå. vill ju inte ställa mig i Hv klaken direkt och bli nerslagen för att jag håller på dif.
KROSSA HV!!
Igår, Idag, Imorgon, För Alltid Djurgårdens IF
En minibuss full från Stockholm.
9
Inräkning från Hufvudstaden:JK Syds hemsida skrev: Tja alla JKsydare!
Den 29 September så är det dubbelt DIF, Då är det både Hockey och Fotboll i DIF familjen. Vi ordnar buss från Eksjö genom Nässjö me Taxi Nybergs.I JKPG e puben Sir simon abbonerad på övervåningen där vi käkar o dricker lite. Klockan 16 kommer dom visa DIF-Örebro på storbild för oss djurgårdare.direkt efter matchen e slut kommer bussen o kör upp till kinnarp där vi ser DIF krossa HVasen matchstart för hockeyn e 18.30,Sen går bussen hem efter matchen.Kostnad för resa o biljett kommer ligga på 250 kr.Senast på fre den 21 sep måste anmälningarna va inne för både resan o biljetter.så ni som bara vill ha biljett kostar 100 kr tll DIFsektionen ringer oxå Martin o bokar biljett.Hoppas på bra uppslutning på sir simon o på matchen nu när vi har bokat.
9
Senast redigerad av Don_T den 2007-09-19 21:32:45, redigerad totalt 1 gånger.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Sista dagen imorgon att beställa biljett genom JKSyd. För er som missat (hur kan ni egentligen?) så har JKSyd fixat en krog där vi kan äta, dricka, ladda upp och se DIF-örebro på före.
Efter det bär det av till Kinnarps Arena och så krossar vi Hiv71, både på planen och läktaren. Vi vet att vi kan.
mer info på www.jksyd.se
Efter det bär det av till Kinnarps Arena och så krossar vi Hiv71, både på planen och läktaren. Vi vet att vi kan.
mer info på www.jksyd.se
Hoppas vi kan räkna med er!Dif_Julle skrev:Åker ner å hälsar på en polare dan innan match, så finns de nå biljetter kvar så kommer vi minst 2st å sjunger med er i klacken:D
46 anmälda till JKSyd, var sista dagen idag. Hoppas på en jävligt bra uppladdning på Sir Simon innan match, och sen ska alla sjunga HELA matchen!