Alla matcher i C+/Säsongskortet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

nån som har svar på min fråga ?
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

stolpskott skrev:
Nej da, Bara Arne och Ankan som håller bättre klass än dom andra ;) Jag måste säga jag hatar den där kommentatorn som "skiter på sig" varje gång det blir mål, han är extremt irriterande, kan dock inte namnet.
Är det Niklas Holmgren du syftar på..? Om så är fallet så tycker jag verkligen att du är fel ute. En mer kompetent kommentator får man fanimej leta efter. Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men följer jag en match på tv så vill jag ha lite gnista och inlevelse från kommentatorn. När Arne refererar matcher nuförtiden så somnar man ju. Som programledare är han dock fortfarande en klippa :)

Anders Fredrikson, Jesper Hussfelt samt redan nämnda Holmgren är i en klass för sig när det gäller att referera sport!
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

chribba skrev:
stolpskott skrev:
Nej da, Bara Arne och Ankan som håller bättre klass än dom andra ;) Jag måste säga jag hatar den där kommentatorn som "skiter på sig" varje gång det blir mål, han är extremt irriterande, kan dock inte namnet.
Är det Niklas Holmgren du syftar på..? Om så är fallet så tycker jag verkligen att du är fel ute. En mer kompetent kommentator får man fanimej leta efter. Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men följer jag en match på tv så vill jag ha lite gnista och inlevelse från kommentatorn. När Arne refererar matcher nuförtiden så somnar man ju. Som programledare är han dock fortfarande en klippa :)

Anders Fredrikson, Jesper Hussfelt samt redan nämnda Holmgren är i en klass för sig när det gäller att referera sport!
Haha, okej då. Han är okej förutom när något lag gör mål, då säger jag väll som mina Farsgubbe. "Nu sket han på sig igen" :lol:
Användarvisningsbild
Patrik_N
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Patrik_N »

chribba skrev: Anders Fredrikson, Jesper Hussfelt samt redan nämnda Holmgren är i en klass för sig när det gäller att referera sport!
Anders Fredriksson vete tusan om jag kan hålla med om... är det nån som går på tomgång så är det han, tycker jag. Riktigt trist att lyssna på. Går liksom bara in och river av matcherna enligt sitt standardschema, utan nåt särskilt engagemang, och säger "kalas" framför vartannat ord...
rikkard

Re: Alla matcher i C+/Säsongskortet

Inlägg av rikkard »

Don_T skrev:Äntligen gör C+/Säsongskortet själ för namnet.

Samtliga matcher sänds direkt, antingen i C+ eller som PPV i Säsongskortet.
Var har du fått den informationen. På c+ hemsida kan man läsa att de kommer att visa "många" matcher i varje omgång. Funderar starkt på att skaffa säsongskortet, men vill gärna vara säker på vad jag får innan...
Användarvisningsbild
Hr1
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Hr1 »

Om man nu är så intresserad, och ingen på forumet ger svar på flera dagar/någon vecka, varför ringer/mejlar man inte själv och kollar upp det?
Svaret är iaf att det pågår förhandlingar med respektive distributör. För en del är avtalen redan klara att dom visar alla matcher, men jag orkade inte lyssna på vilka det var.
När det gäller ComHem förhandlas det fortfarande om man ska visa alla matcher eller inte. Svar bör komma innan säsongen drar igång, kanske redan under den här veckan.
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Då var det klart, man kan beställa ett säsongskort så att man får se Djurgårdens alla matcher för 1050 kr :)
Användarvisningsbild
rollestolz

what!!!

Inlägg av rollestolz »

Vadå 1050 kr ?
Användarvisningsbild
Enbom

Re: what!!!

Inlägg av Enbom »

rollestolz skrev:Vadå 1050 kr ?
Tio och en halv sådana där papperslappar med Carl Von Linné på.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Enbom skrev:
Tio och en halv sådana där papperslappar med Carl Von Linné på.

haha precis :D
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Om du har Canal +, så kan du även köpa Säsongskortet Elitserien (alla hockey-matcher på PPV, om du känner till det.) för 1050 kronor om året.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Crashmash skrev:
Om du har Canal +, så kan du även köpa Säsongskortet Elitserien (alla hockey-matcher på PPV, om du känner till det.) för 1050 kronor om året.

nej då är det ju 1350 kr ?
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Mans91 skrev:nej då är det ju 1350 kr ?
Vad är det du har för säsongskort för 1050 då?
Mans91 skrev:Då var det klart, man kan beställa ett säsongskort så att man får se Djurgårdens alla matcher för 1050 kr :)
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

bara djurgårdens matcher. alltså man kan följa sitt favorit lag :)
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Mans91 skrev:bara djurgårdens matcher. alltså man kan följa sitt favorit lag :)
Aha, då är jag med. Trodde du menade vanliga säsongskortet, och tog ditt prisexempel. Menmen, är väl trött.
Skriv svar