Djurgårdens IF, J20
Djurgårdens IF, J20
Som ni säkert redan vet så startar äventyret för DIF:s J20-lag idag. Man möter Modo borta i Swedbank Arena. Nu till det jag tänkte fråga..
Är det någon som vet vart man kan följa dessa J20-matcher? Någon hemsida, radio eller något annat liknande? Tacksam för svar!
Är det någon som vet vart man kan följa dessa J20-matcher? Någon hemsida, radio eller något annat liknande? Tacksam för svar!
Går fint att följa på www.swehockey.se precis som elitseriematcherna...
Thelven skrev:Går fint att följa på www.swehockey.se precis som elitseriematcherna...
Tack så mycket för svaret.
Kul för Gustaf Gardell att göra sitt första mål för Djurgårn i seriesammanhang, hoppas han fortsätter i samma goda anda. En framtida allsvensk spelare på sikt som jag ser det i dagsläget men mycket kan hända både åt en och det andra hållet. Elitserien blir nog övermäktigt men man vet aldrig men en sak som är säker är att tekniken finns hos den här killen. Jag menar kan Andrè Mattsson spela elitseriehockey (som för övrigt har samma modersklubb som Gustaf) så kan nog Gustaf också det om några år.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Ritterwand
Elit att spela tre matcher på tre dagar och vinna alla tre.
Bara att hoppas man vissa personer får tummen ur och får till ett avtal med vettig klubb som möjliggör utlåning av unga spelare så att dessa på ett enklare sätt kan slussas in i elitserien.
Detta vore värt mer än en till nyförvärv denna säsong.
Bara att hoppas man vissa personer får tummen ur och får till ett avtal med vettig klubb som möjliggör utlåning av unga spelare så att dessa på ett enklare sätt kan slussas in i elitserien.
Detta vore värt mer än en till nyförvärv denna säsong.