Praetori skrev:Det som behövs är en rejäl propp. På gränsen till ful. För att få kaffe att bli förbannade snarare än att åka runt och tycka att det är roligt idag.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Ja, och för att få tyst på trumman.
Men att vända på en matchbild som är ofördelaktig är något som vi har vart dåliga på ändå sedan Fimpen slutade. Han förstod det där.
Ja Rena rama idrottspsykologen. Och Nisse var inte dum heller.
Senast redigerad av Praetori den 2017-11-04 16:19:51, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lee Harvey Oswald skrev:Väntat scenario, att både Fbk och domare skulle skölja över oss.
Lite svårt med så många ordinarie borta, sedan ser vi lite halvnöjda ut, det håller inte i säsongens svåraste bortamatch.
Dock grymt starkt att reda ut 3-5, och "bara" 1-0 efter första bör vi tacksamt ta emot som en gåva
Alltså, Possler, vad fan gör pojken?!
Slirar omkring, halkar, tappar puck, missar puck, tappar klubban....och allt detta i 180 km/h.
Kan ingen be honom att bara coola ner lite?
Han är en extrem fara för sig själv just nu, höll på att slå ihjäl sig precis.
Praetori skrev:Det som behövs är en rejäl propp. På gränsen till ful. För att få kaffe att bli förbannade snarare än att åka runt och tycka att det är roligt idag.
Verkligen! Kan inte Ahlén eller Urbom proppa dit Dicken riktigt rejält?
Jag har varit med så pass länge att jag ärligt talat glömt varför vi inte gillar Dick.
Han är ju inte direkt Mackan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
#10 skrev:Varför slår ingen ihjäl Ryno när han hackar på Adams plock.
Hygglig kille (inte ironisk). Men ja det kunde eventuellt varit en slashing. Hellre fria än fälla i de lägena tycker jag. SHL behöver mer kamp och fler mål. Inte mer puttinutt.
#10 skrev:Varför slår ingen ihjäl Ryno när han hackar på Adams plock.
Hygglig kille (inte ironisk). Men ja det kunde eventuellt varit en slashing. Hellre fria än fälla i de lägena tycker jag. SHL behöver mer kamp och fler mål. Inte mer puttinutt.
Nä men då får han väl ta en smäll själv oxå om han är där och hackar