----------------------------------------------------------------- Vill du också äga en del av Djurgården Hockey?
Vi är redan 2700 personer som tecknat. Vill du bli en utav familjen?
Investera här:
Gång på gång tror man att det blir nog inga poäng men ändå lyckas vi vinna och kanske kan vi göra det här också? Jag skulle inte bli förvånad. En sak som är säker dock är att vi inte vinner på OT.
Hade varit underbart med en trea till. Men då måste vi våga spela hela matchen . Spelet ska vara i deras zon. Där är deras backsida orutinerad och gör misstag. Undvik boxplay. Deras pp hade man ju gärna haft.
Hoppas på en bättre (normal)domarinsats så bör vi får träna pp en hel del.
Mattias_87 skrev:Gång på gång tror man att det blir nog inga poäng men ändå lyckas vi vinna och kanske kan vi göra det här också? Jag skulle inte bli förvånad. En sak som är säker dock är att vi inte vinner på OT.
Tar hellre 2p (efter straffar) än 3p idag... kan låta rubbat men PP och straffar är det sista pusselbitarna vi måste få igång på allvar så att gå in i uppehållet med en straff-vinst i ryggen vore guld!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
captcash skrev:Tar hellre 2p (efter straffar) än 3p idag... kan låta rubbat men PP och straffar är det sista pusselbitarna vi måste få igång på allvar så att gå in i uppehållet med en straff-vinst i ryggen vore guld!
Jag tar hellre att vi får med oss utvisningar och att PP lossnar.
Men realistiskt så tror jag inte vi orkar lira lika fysikt som vi gjorde i 1:a perioden igår vilket vi säkerligen behöver göra en hel match om vi skall ha chansen. Sen har ju fbk dom där 4st extra spelarna utan klubbor som kommer göra livet surt för oss med.
captcash skrev:Tar hellre 2p (efter straffar) än 3p idag... kan låta rubbat men PP och straffar är det sista pusselbitarna vi måste få igång på allvar så att gå in i uppehållet med en straff-vinst i ryggen vore guld!
Jag tar hellre att vi får med oss utvisningar och att PP lossnar.
Men realistiskt så tror jag inte vi orkar lira lika fysikt som vi gjorde i 1:a perioden igår vilket vi säkerligen behöver göra en hel match om vi skall ha chansen. Sen har ju fbk dom där 4st extra spelarna utan klubbor som kommer göra livet surt för oss med.
PP lossnar och straffar då,,, deal?
Fast om PP lossnar vinner vi ju med 5-1 elr nått!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).