SHL: Omgång 16 : Djurgårdens IF - Färjestad 3/11-2017
Re: SHL: Omgång 16 : Djurgårdens IF - Färjestad 3/11-2017
Juste interference nyss. Mer än solklar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Stark seger.
Vem kunde tro juniorkedjan skulle vara så här produktiv i år?
Davidssons är magiska. Så även målvaktsjockes 3e period.
Blytung seger och ett riktigt värdebesked. Mumma!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
I called it!Vikas skrev:Stark seger.
Aldrig orolig.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Känns extra bra att vi vinner mot Färjestad och att dom nu tappar första plasten
Jocke och Jonte vinner matchen idag.
Hejdå Dick!
Hej då domarna! Ni var helt på månen idag. Offside i målgården ger tekning i egen zon. Godnatt!
Missade tre helt givna utvisningar men men...
Hejdå Dick!
Hej då domarna! Ni var helt på månen idag. Offside i målgården ger tekning i egen zon. Godnatt!
Missade tre helt givna utvisningar men men...
Fattar inte, varför släppte domaren aldrig pucken när det var typ 17 sekunder kvar? De kände fbk behövde vila lite eller??
Mumma.Praetori skrev:Tycker laget har bevisat att det inte behöver vila på 1a-linan.Skidlöparn skrev: Har väldigt svårt att se hur vi ska kunna vinna den här matchen, annat än att vi verkligen funnit sätt att vinna i år. Tycker vi var bättre i 5v5 i senaste mötet mot kaffe, och att vi sköljde över skajk fullständigt, men nu saknar vi lite väl mycket spets för att det ska kännas bra.
Vi får svårt att göra mål, 1-3.
Hela laget kan ju sätta press och juniorerna är ju nästan de som skapat mest kaos hos motståndarna på senare matcher.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hoppas alla som kom till matchen fick ordentlig valuta för slantarna och kommer tillbaka och bidrar till liknande upplevelser.
Bra match idag. Ungdomarna samt Vejdemo är en fröjd att skåda. Jocke stadig i mål.
Ladda om och sno poäng imorgon. Gött kämpat.
Ladda om och sno poäng imorgon. Gött kämpat.
Han var ju dock ovärderlig i att vinna de viktiga tekningarna ikväll. Ge honom tid. Han var ju nybliven småbarnsfarsa förra säsongen vilket kan ta musten ur den bäste.sensei skrev: Är inte så sugen på Ljungh längre. Han är lite som en golden retriver för mig. Händer inte så mycket.
Du är så vis.Praetori skrev:Han var ju dock ovärderlig i att vinna de viktiga tekningarna ikväll. Ge honom tid. Han var ju nybliven småbarnsfarsa förra säsongen vilket kan ta musten ur den bäste.sensei skrev: Är inte så sugen på Ljungh längre. Han är lite som en golden retriver för mig. Händer inte så mycket.
Vi hörs igen imorgon, härlig möjlighet att sätta dit fbk med två segrar väntar.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
-
Vi är så jävla bra!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
För att Edlund är en värdelös kommenator som får orgasm varje gång kaffe spelar. Enligt Edlund är kaffe det bästa laget i historien som hade vunnit mot Sovjet när de var som bäst. Han är en sopa.[/quote]
Men ni är väl för söta, som små känsliga skoflickor
Kolla på matchen i lugn och ro i efterhand, lyssna noga både vid DIF:s 1-0 & 2-0, precis samma hysteriska utspel då
Annars, väntat utveckling av matchen, 2-1 efter andra känns ok med tanke på hur nermosade vi blev i egen zon[/quote]
Dessutom ett mysterium för mig hur man kan bry sig över huvud taget öven någon kommentators eventuella lagpreferenser?
Random kommentator håller på DIF: ok, fine.
Random kommentator håller på FBK: vem bryr sig, desto roligare att vinna och höra bortförklaringar.[/quote]
Han får hålla på vad han vill och jag kan säga att han är värdelös. Det är väl knappast värre än när halva forumet vänder sig mot våra egna spelare och säger hur värdelösa de är när de kommer in i en svacka. Men konstigt nog är det mer acceptabelt. Det är sällan man ser folk gnälla på såna inlägg.[/quote]
Jag bara säger att jag är förvånad att någon bryr sig -- de flesta här bryr sig om spelarnas prestationer av naturliga skäl så det förefaller mer naturligt att det diskuteras än någon random tv-kommentators eventuella lagpreferenser som ju faktiskt inte spelar någon som helst roll.[/quote]
AMEN på det.
Men ni är väl för söta, som små känsliga skoflickor

Kolla på matchen i lugn och ro i efterhand, lyssna noga både vid DIF:s 1-0 & 2-0, precis samma hysteriska utspel då
Annars, väntat utveckling av matchen, 2-1 efter andra känns ok med tanke på hur nermosade vi blev i egen zon[/quote]
Dessutom ett mysterium för mig hur man kan bry sig över huvud taget öven någon kommentators eventuella lagpreferenser?
Random kommentator håller på DIF: ok, fine.
Random kommentator håller på FBK: vem bryr sig, desto roligare att vinna och höra bortförklaringar.[/quote]
Han får hålla på vad han vill och jag kan säga att han är värdelös. Det är väl knappast värre än när halva forumet vänder sig mot våra egna spelare och säger hur värdelösa de är när de kommer in i en svacka. Men konstigt nog är det mer acceptabelt. Det är sällan man ser folk gnälla på såna inlägg.[/quote]
Jag bara säger att jag är förvånad att någon bryr sig -- de flesta här bryr sig om spelarnas prestationer av naturliga skäl så det förefaller mer naturligt att det diskuteras än någon random tv-kommentators eventuella lagpreferenser som ju faktiskt inte spelar någon som helst roll.[/quote]
AMEN på det.
Senast redigerad av #10 den 2017-11-03 21:12:43, redigerad totalt 1 gånger.