Förvånad? Domarna o disciplinnämnden är ju inte direkt kära i DIF. En jävla parodi!Mattias_87 skrev:Två matcher för Linus Johansson.
Säsongen 17/18
Re: Säsongen 17/18
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tycker inte att den är helt fel, känns rimlig. Att dunka huvudet i isen kan leda till allvarliga skallskador.
Avskaffa tre mot tre.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han dunkade för fan inte huvudet i isen utan tryckte ner huvet på skelleftebäbisenMattias_87 skrev:Jag tycker inte att den är helt fel, känns rimlig. Att dunka huvudet i isen kan leda till allvarliga skallskador.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Han håller ner hans huvud på isen! En jävla skillnad på att dunka någons huvud på isen. Men vi ser saker med olika ögon uppenbart. Skitsamma jävligt tråkigt med avstängning + Ante skadad!Mattias_87 skrev:Jag tycker inte att den är helt fel, känns rimlig. Att dunka huvudet i isen kan leda till allvarliga skallskador.
-
Tycker två matcher är korrekt bedömning. Hade blivit vansinnig om någon gjorde något liknande mot oss. Dock är det väldigt konstigt att Melart bara får 1 match mer än Linus!Donkels-2.0 skrev:Han dunkade för fan inte huvudet i isen utan tryckte ner huvet på skelleftebäbisenMattias_87 skrev:Jag tycker inte att den är helt fel, känns rimlig. Att dunka huvudet i isen kan leda till allvarliga skallskador.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ännu ett rent pinsamt beslut av lotterinämnden... Han hade förmodligen kommit billigare undan om han slängt handskarna och sänkt skoterråttan på riktigt (med betydligt värre skaderisk).
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Jag körde videon i slow-motion. Tyvärr har de rätt den här gången, han håller armbågen över hududet, när spelaren lyfter huvudet från isen trycker LJ till rejält.gaspo skrev:Han håller ner hans huvud på isen! En jävla skillnad på att dunka någons huvud på isen. Men vi ser saker med olika ögon uppenbart. Skitsamma jävligt tråkigt med avstängning + Ante skadad!Mattias_87 skrev:Jag tycker inte att den är helt fel, känns rimlig. Att dunka huvudet i isen kan leda till allvarliga skallskador.
Ja, den är inte snygg. Vid ett omvänt läge hade vi väl varit rasande.Puckey skrev:Jag körde videon i slow-motion. Tyvärr har de rätt den här gången, han håller armbågen över hududet, när spelaren lyfter huvudet från isen trycker LJ till rejält.gaspo skrev:Han håller ner hans huvud på isen! En jävla skillnad på att dunka någons huvud på isen. Men vi ser saker med olika ögon uppenbart. Skitsamma jävligt tråkigt med avstängning + Ante skadad!Mattias_87 skrev:Jag tycker inte att den är helt fel, känns rimlig. Att dunka huvudet i isen kan leda till allvarliga skallskador.
Våra tre första centrar borta fram till landslagsuppehållet då.
Peppe, Vejdemo, Macdavid och Hank får centra då. Lagom tajming till dubbelmötet mot Färjestad.
Peppe, Vejdemo, Macdavid och Hank får centra då. Lagom tajming till dubbelmötet mot Färjestad.
- SirDIFalot
-
Bra tajming, bara hoppas att Ljungh känner sig okej. Troligtvis inte. Bara hoppas Lagesson är tillbaka och att vi får leva på vår defensiv.
Given ja men surt surt surt med tanke på att LJ varit riktigt bra framåt och nu väntar dubbel espresso.SirDIFalot skrev:Given avstängning. Sluta tramsa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SirDIFalot
Och Ljungh och Engqvist(?) på skadelistan också.Praetori skrev:Given ja men surt surt surt med tanke på att LJ varit riktigt bra framåt och nu väntar dubbel espresso.SirDIFalot skrev:Given avstängning. Sluta tramsa.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Centerkris.
Expert.
- diftobbe89