Precis.Glory1 skrev:Haha tycker själv det var tvärtom. Dom lyckades ta sig in i båda matcherna genom att grisa till det. När det handlade om fart och skill i första perioderna vad dom chanslösacaptcash skrev:Yes... vi fick skit för vi har ingen skill utan bara hjärta (hans lirare med skills kunde inte göra mål för vi hade 5 man i målet tyckte han).. och sen lite sköna "DIF slängde in en puck i mål utan att de ens siktade, bara föste iväg den" osv osv... fan vilken liten lipsill!Magnutz skrev:Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
Re: SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Han har nog tomtar på loftet.. Bert, hallå!captcash skrev:Yes... vi fick skit för vi har ingen skill utan bara hjärta (hans lirare med skills kunde inte göra mål för vi hade 5 man i målet tyckte han).. och sen lite sköna "DIF slängde in en puck i mål utan att de ens siktade, bara föste iväg den" osv osv... fan vilken liten lipsill!Magnutz skrev:Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vi kör så här.. Boork, AJF samt Falk och Urbom för det heroiska 3-5 blir mina gubbar ikväll
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
6pinnar mot SAIK. Tabellen ljuger!!
Ordningen är återställd. Det är Kaffe och vi. Sen kommer nya plast i form av Växjö att vika ner sig.
Alla till Hovet mot kaffe. Ring Svärmor om det behövs. 7e spelaren behövs på fredag!!
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Ordningen är återställd. Det är Kaffe och vi. Sen kommer nya plast i form av Växjö att vika ner sig.
Alla till Hovet mot kaffe. Ring Svärmor om det behövs. 7e spelaren behövs på fredag!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Återigen skönt att sätta dom där dryga norrlandsgnagarna på plats som tror dom uppfunnit hockeyn och crybert är en överskattad tränare
Ceterum censeo Solna esse delendam
-
Fan vad jag älskar att krossa aik, fan vad jag älskar DIF. Fan vad jag hatar Bert. #skitgnaget
SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
Första 3:an i Twin Peaks sen allsvenskan.
Det är nu den bittra eftersmaken gör sig påmind.
Hur länge blir Ante borta?
Gärna snabb info på den... snart novemberVikas skrev:Det är nu den bittra eftersmaken gör sig påmind.

Hehe, AB snappade upp Bert psykbryt på vår vinst genom icke-skill-parkera-bussen! 
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -forlusten

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -forlusten
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Alltså, skämskudde på om det inte minst blir 7800 på fredag mot kaffe...men ring svärmor i SISTA hand..Praetori skrev:6pinnar mot SAIK. Tabellen ljuger!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Bert....Bert....BERT!!.......vilken jävla lipsill.
Gnäller över den höga press lagen sätter upp mot skaik....
DETHARJUFÖRFANVARITERSPELFILOSOFI i flera år!! Men när ni var ensamma om den och sköljde över motståndarna var det en briljant ishockey. Nu har många lag kommit ikapp och utvecklat den.
Från och med nu är du för alltid fjantbert. Med små bokstäver.
Fjant 2: Expressens Robin Lindgren, så otroligt värdelös krönika han skriver ikväll. Hans skaik sympatier lyser igenom. Får heta fjantrobin från och med nu.
Btw, nu ska vi bara få ordning på pp så blir nog det här bra ska ni se.
Gnäller över den höga press lagen sätter upp mot skaik....
DETHARJUFÖRFANVARITERSPELFILOSOFI i flera år!! Men när ni var ensamma om den och sköljde över motståndarna var det en briljant ishockey. Nu har många lag kommit ikapp och utvecklat den.
Från och med nu är du för alltid fjantbert. Med små bokstäver.
Fjant 2: Expressens Robin Lindgren, så otroligt värdelös krönika han skriver ikväll. Hans skaik sympatier lyser igenom. Får heta fjantrobin från och med nu.
Btw, nu ska vi bara få ordning på pp så blir nog det här bra ska ni se.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ser matchen igen nu, älskar när komentatorn exalterat ropar :nästan man över bord i djurgårdsbåset: när Urbom sånär tacklar en råtta över sargen
-
Så jävla skönt att sätta hybrisens högborg på plats. Inavlade jävla råttpack. Bye bye Lundmark/Marklund!
FREE ALBIN GREWE!
-
- Säsongskort: Ja
Dagens minus till mailansvarig som haussar redan 90 minuter efter matchslut (för oss kvälls- och helgarbetande nissar som ibland får se matcher i efterhand och håller oss undan alla sociala medier och alla diverse grejer.. mailen desto svårare pga jobb och liknande), tycker man kan vänta till dagen efter.. men det är säkert bara jag.
Ser ut att ha gått fint till idag, kul med 6p mot Skeå och skoj att Fjällby fått näta nu i tighta matcher, riktig killer instinct i frilägesbaljan han gör idag. JE kanske inte bombsäker, men kul att han håller emot även om han är ute och vispar lite väl mycket för mitt välmående.
Rätt märkligt ändå att vi har B2B två helger i rad, men tar vi 6p nästa helg igen så har jag inga större åsikter på schemalägget.
Ser ut att ha gått fint till idag, kul med 6p mot Skeå och skoj att Fjällby fått näta nu i tighta matcher, riktig killer instinct i frilägesbaljan han gör idag. JE kanske inte bombsäker, men kul att han håller emot även om han är ute och vispar lite väl mycket för mitt välmående.
Rätt märkligt ändå att vi har B2B två helger i rad, men tar vi 6p nästa helg igen så har jag inga större åsikter på schemalägget.

25/4-2025