Bästa lördagen på längeAndspe skrev:Fyfan! Nu mår man!
SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
Re: SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
-
Grabben från Söder
En poäng närmare Växjö även, riktigt bra insats
Riktigt starkt att ta 6p på det här dubbelmötet.
Bra medicin för den här jäkla förkylningen...
Bra medicin för den här jäkla förkylningen...
Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Word. Hoppas han håller i pk:n.Magnutz skrev:Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
-
jarnkamin136
Vad sa han?daaviid skrev:Haha, den där gruvråttan har alltid något på tungan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Ja jävlar han är ju pinsam tyvärr. Hans spelare visar klass på isen men han förtar det hela med looser insinuationer.daaviid skrev:Haha, den där gruvråttan har alltid något på tungan.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag älskar DIF Hockey.
Avskaffa tre mot tre.
Yes... vi fick skit för vi har ingen skill utan bara hjärta (hans lirare med skills kunde inte göra mål för vi hade 5 man i målet tyckte han).. och sen lite sköna "DIF slängde in en puck i mål utan att de ens siktade, bara föste iväg den" osv osv... fan vilken liten lipsill!Magnutz skrev:Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skönt att vara med i det lilla minirycket som topp 3 gjort. Och jag som trodde vi skulle få kriga för att undvika kval..
Jag fick Hasek-vibbar (fast tyvärr inte på det bra sättet). Gärna Adam mot kaffe tack.#87 skrev:Målvakts-Jocke gör det inte snyggt idag, men det funkade på något sätt, stark insats ändå! Otroligt starkt att ta 6p mot sajk!
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Typ att vi stod med 5 man i målgården och bara gick på kontringar.jarnkamin136 skrev:Vad sa han?daaviid skrev:Haha, den där gruvråttan har alltid något på tungan.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Den där måste ju fått en puck i tinningen.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Haha tycker själv det var tvärtom. Dom lyckades ta sig in i båda matcherna genom att grisa till det. När det handlade om fart och skill i första perioderna vad dom chanslösacaptcash skrev:Yes... vi fick skit för vi har ingen skill utan bara hjärta (hans lirare med skills kunde inte göra mål för vi hade 5 man i målet tyckte han).. och sen lite sköna "DIF slängde in en puck i mål utan att de ens siktade, bara föste iväg den" osv osv... fan vilken liten lipsill!Magnutz skrev:Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu fyller vi Hovet på fredag. Hyll till laget...
Något för disciplinnämden kanske? Att häva ur sig sådan dyngacaptcash skrev:Yes... vi fick skit för vi har ingen skill utan bara hjärta (hans lirare med skills kunde inte göra mål för vi hade 5 man i målet tyckte han).. och sen lite sköna "DIF slängde in en puck i mål utan att de ens siktade, bara föste iväg den" osv osv... fan vilken liten lipsill!Magnutz skrev:Gnäll-Bert?captcash skrev:mys, nu dampar puckot i intervjun!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109