----------------------------------------------------------------- Vill du också äga en del av Djurgården Hockey?
Vi är redan över 2200 personer som tecknat. Vill du bli en utav familjen?
Investera här:
Tendensens igår var att Saik löste ekvationen i andra och tredje och därigenom fick vi inte fast dem i zon som i första. De spelade sig ur trångmål och fick snabba spelvändningar. Kommer inte bli enkelt ikväll men kan vi vara effektiva och ha en bra defensiv så har vi en chans. Ortio lär stå ikväll. Bättre keeper enligt mig. Jocke står för oss skulle jag anta och där är Reideborn bättre just nu.
Nja...
Känns ovisst.
Önskedröm är mål av Riddarn och Burken. De behöver de poängen.
Tim Söder(nånting) i Saik. Gillade hand attityd och fart. Farfar och far är djurgårdare. Han kan vi ta hem nästa år.
Måste lyfta på hatten för DIF. Det var länge sedan jag sett DIF ligga på denna nivå. Laget har genomgått en förvandling som jag i min vildaste fantasi inte ens trodde vars möjlig. Så roligt att kolla på den hockey vi spelar just nu. Ungdomskedjan är ju bara den värd entrépengen. Sen är vår ”Burk” helt grym på isen. Han är verkligen en grym förstärkning o sprider en auktoritet som smittar hela laget. Att se Saik börja smutsspela i andra perioden var frukten sv att vi totalt förnedrade dom på isen. Är grymt stolt över lagets prestation hittills. Och som någon skrev laget är verkligen värt fullsatt nu. En härlig upplevelse att kolla DIF just nu. Kämpa nu o ta poäng borta. Ni fixar det guys
EspenK skrev:Tendensens igår var att Saik löste ekvationen i andra och tredje och därigenom fick vi inte fast dem i zon som i första. De spelade sig ur trångmål och fick snabba spelvändningar. Kommer inte bli enkelt ikväll men kan vi vara effektiva och ha en bra defensiv så har vi en chans. Ortio lär stå ikväll. Bättre keeper enligt mig. Jocke står för oss skulle jag anta och där är Reideborn bättre just nu.
Nja...
Känns ovisst.
Tim Söder(nånting) i Saik. Gillade hand attityd och fart. Farfar och far är djurgårdare. Han kan vi ta hem nästa år.
EspenK skrev:Tendensens igår var att Saik löste ekvationen i andra och tredje och därigenom fick vi inte fast dem i zon som i första. De spelade sig ur trångmål och fick snabba spelvändningar. Kommer inte bli enkelt ikväll men kan vi vara effektiva och ha en bra defensiv så har vi en chans. Ortio lär stå ikväll. Bättre keeper enligt mig. Jocke står för oss skulle jag anta och där är Reideborn bättre just nu.
Nja...
Känns ovisst.
Nja...
Känns ovisst.
Hur vet du?
Sa dom inte det i sändningen igår?
Jo, stämmer.... farfar var bra snubbe, farsan verkade lite mitt i mellan människa och råtta dock.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nja...
Känns ovisst.
Hur vet du?
Sa dom inte det i sändningen igår?
Jo, stämmer.... farfar var bra snubbe, farsan verkade lite mitt i mellan människa och råtta dock.