Tycker ändå saik gör det bra i det här läget, de försöker självklart förändra en matchbild. Där tycker jag vi har lite att lära. Men vi står vi bra emot så här långt, inga problem.
sensei skrev:Tycker ändå saik gör det bra i det här läget, de försöker självklart förändra en matchbild. Där tycker jag vi har lite att lära. Men vi står vi bra emot så här långt, inga problem.
Tycker vi viker ner oss riktigt ordentligt, patetiskt att se hur passiva vi är när det hettar till.
sensei skrev:Tycker ändå saik gör det bra i det här läget, de försöker självklart förändra en matchbild. Där tycker jag vi har lite att lära. Men vi står vi bra emot så här långt, inga problem.
Tycker vi viker ner oss riktigt ordentligt, patetiskt att se hur passiva vi är när det hettar till.
Även om den gick vägen för oss så HATAR jag den typen av utvisningar från domarna. Denna matchen håller kvalitet och det är lite grubb. Därför bör de släppa den typen av utvisningar.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nja kan väl vara smart att ligga relativt lågt när vi äger matchen men visst, efter att jag skrev det så har det var någon incident eller så som såg lite mesigt ut.