Vi har precis passerat 2050 nya delägare. Så vill du också kunna titulera dig som en av Djurgården Hockeys ägare?
Investera här:
Vi vill se en fortsatt rolig hockey många år framåt och därför är det extra viktigt att emissionen blir lyckad. Försöka att sprida ordet, investera om du tvekar och får andra att investera om de tvekar. Vi har en häftig resa framför oss!
Guter gör 2 mål men vi vinner ändå... slut på CoCo's slaktande av oss (de har vunnit alldeles för mkt o stort i många tidigare matcher)! Detta är en typisk bortamatch man måste vinna om man ska hänga i top3, mediokra icke-lag ska få spö av oss... så enkelt är det!
2-4, Burken är tillbaka i målform och gör ett hattrick!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Årets kanske tråkigaste match... Hoppas vi steppar upp ordentligt från cluben. Vi har kapacitet att köra över coco, men lär väl bli tvärtom som vanligt.
Skidlöparn skrev:Årets kanske tråkigaste match... Hoppas vi steppar upp ordentligt från cluben. Vi har kapacitet att köra över coco, men lär väl bli tvärtom som vanligt.
Tippar dock på 1-4, sista i öppen kasse av Adam.
Du menar att det står 4-0 till oss och Adam bjussar på ett socialbidrag?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skidlöparn skrev:Årets kanske tråkigaste match... Hoppas vi steppar upp ordentligt från cluben. Vi har kapacitet att köra över coco, men lär väl bli tvärtom som vanligt.
Tippar dock på 1-4, sista i öppen kasse av Adam.
Du menar att det står 4-0 till oss och Adam bjussar på ett socialbidrag?
Kan vara så! Såg bara att han stänker dit den i tomt mål, sen har jag dålig koll på i vilket...
Skämt åsido.. Jag har en känsla att vi har större chans att vinna än tvärtom. Det är så vi inlett i alla fall. Vi vinner mer än vi förlorar.
Hoppas att Ridderwall hänger två och att Hank gör två. Sen får valfria andra av våra spelare göra hur många mål som de har lust med. I'm fine with that!