captcash skrev:Typiskt man missar denna matchen för man bara fick EN lucka denna månad till barnpassning för att gå på Bladerunner.... så går vi o vinner med 6-0! pff!
Ah well, grymt med stabil vinst, vi kan när vi vill och verkar ju onekligen som Bergfors-kedjan börjat funka nu när det inte finns några bromsklossar där längre!
You bastard! Inga jävla spoilers.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Jag spoila inget om bladerunner!
Edit: Kollat matchen nu.. shit vilka stänkare vid målen, vi ser ju förbannat bra ut i år, hockey är kul!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Doyle skrev:Högström är verkligen en riktig klasslärare. Tror faktiskt han kan växla upp några snäpp till. Grym räcker inte..Höga äger isen...
Det enda som är tråkigt med det där är att det lär bli landskamper för hans del. Kanske tom OS. Gick ju bra senast när vi lånade ut Brodin, eller AOM innan dess.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
pulverapa skrev:Har sällan sett någon dominera isen som Högström gör nu. Och Ante är fullkomligt magnifik. Bättre än Thoresen.
Jag håller med om det förstnämnda men inte att Ante skulle vara bättre än Thore (om du inte menar efter lika många matcher in i säsongen, då håller jag helt med). Dock är det ju jävligt angenämt att ens känna att man kan sitta och göra den typen av jämförelser. Det trodde jag fan inte när säsongen tog slut i våras.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.