Hej..!Vart köper man hockeytröjor..Matchtröjor asså..?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Rantanen

Inlägg av Rantanen »

Ångrar att jag överhuvudtaget ställde frågan..snacka om dagis.!! Ringer shopen på Globen direkt istället .lev väl!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Re: Hej..!Vart köper man hockeytröjor..Matchtröjor asså..?

Inlägg av Bautabröl »

m0ng00se skrev:Ahh... det är som att snacka med en militär av den gamla skolan ;) Preussisk perfektionism :)

Det är bara att inse vi är av olika åsikt och om nu adminen tycker lika som du så är det väl bara att banna mitt konto.

peace out!
Roger that :)
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Rantanen

Inlägg av Rantanen »

I December först finns det Matchtröjor att köpa i Globen shoppen.
Highwind

Inlägg av Highwind »

Bautabröl skrev:
Rantanen skrev:Hej..!Vart köper man hockeytröjor..Matchtröjor asså..?.Shopen har ju bara vita ..kvar??ser de ut som på bilderna.??.ser ut o va nån gammal modell?? :roll:
Är man 39 år så ska man ta mig f-n inte skriva som en nioåring och en översättning kan vara på plats.
I översättning så var det följande som Rantanen skrev:Hej! Var köper man hockeytröjor? Matchtröjor alltså? I shopen finns det bara vita kvar. Ser dessa ut som på bildern? Det ser ut att vara en gammal modell. :roll:
m0ng00se skrev:HÄNG HONOM!!!!! han la till några extra punkter....

...."Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen..."
La till några extra punkter! Ja det var ju århundradets underdrift!

Ska det vara så jäkla svårt att skriva inlägg på ett sätt som anstår detta forum och som inte bara är anpassat efter hur det skrivs på Lunarstorm
Är du 12 år då som har ett gosedjur som profilbild? löjligt
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Highwind skrev:Är du 12 år då som har ett gosedjur som profilbild? löjligt
HAHAHA!!!

Ja, här skriver man tydligen efter det förstånd man har.

Min avatar heter egentligenBrutus Buckeye och är Ohio State University´s maskot.

Från Ohio State har jag för övrigt många fina minnen!
Bild

m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

det som stör mig mer än några felstavade ord, lunarsvenska och punkter är folk som gar gigantiska signaturer.....om det inte redan finns regler storleksbegränsning av signaturen så borde det införas...pronto!;)...

jag hänger inte ut folk men Ni med en gigantisk signatur vet vem Ni är!;)...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

m0ng00se skrev:...om det inte redan finns regler storleksbegränsning av signaturen så borde det införas... pronto! ;)...

Jag hänger inte ut folk men Ni med en gigantisk signatur vet vem Ni är! ;)...
Hahaha!!! Ja, det är bra :D
Bild

Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Alt. 1: Det är ju mycket lättare att läsa om man skriver som man ska. Dessutom minskar ju ens egen trovärdighet när man skriver som ett rövhål, och man blir även väldigt lätt misstolkad om man skriver illa.

Första tanken som slår när jag ser ett sånt inlägg är iallafall "Uj, den grabben har det inte lätt på Svenskalektionerna"

Alt. 2: det ä ju mkt lättare å läsa om mann skriver sohm mam ska...!!. desutåm minskar ju äns egen troverdighet när mna skriver som ett rövhåll, och man blir även veldigt lättt mistolkad om man skrivver illa........första tanken som slårtr mih när jag ser et sånnnt inlöägg är iaf uj den grabbn har de inte lett på svenskalektjonerna.

Vilket inlägg föredrar du?
m0ng00se skrev:det som stör mig mer än några felstavade ord, lunarsvenska och punkter är folk som gar gigantiska signaturer.....om det inte redan finns regler storleksbegränsning av signaturen så borde det införas...pronto!;)...

...och där bevisar vi klart och tydligt att denne förlorat diskussionen eftersom personen i fråga övergick till nåt annat att klaga på, eftersom dennes egna argument inte höll.

Bautabröl is the winner!
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Alt. 1, men då är väl jag en dålig person som stör mig på sådana saker som dålig stavning på ett forum.

Fortsätta den här diskussionen i http://www.difhockey.se/difforum/viewtopic.php?t=1549 ?
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

DIF_Soldier skrev:Alt. 1: Det är ju mycket lättare att läsa om man skriver som man ska. Dessutom minskar ju ens egen trovärdighet när man skriver som ett rövhål, och man blir även väldigt lätt misstolkad om man skriver illa.

Första tanken som slår när jag ser ett sånt inlägg är iallafall "Uj, den grabben har det inte lätt på Svenskalektionerna"

Alt. 2: det ä ju mkt lättare å läsa om mann skriver sohm mam ska...!!. desutåm minskar ju äns egen troverdighet när mna skriver som ett rövhåll, och man blir även veldigt lättt mistolkad om man skrivver illa........första tanken som slårtr mih när jag ser et sånnnt inlöägg är iaf uj den grabbn har de inte lett på svenskalektjonerna.

Vilket inlägg föredrar du?
m0ng00se skrev:det som stör mig mer än några felstavade ord, lunarsvenska och punkter är folk som gar gigantiska signaturer.....om det inte redan finns regler storleksbegränsning av signaturen så borde det införas...pronto!;)...

...och där bevisar vi klart och tydligt att denne förlorat diskussionen eftersom personen i fråga övergick till nåt annat att klaga på, eftersom dennes egna argument inte höll.

Bautabröl is the winner!
Mmm jag har ju lite splitvision så för mig är det inget problem att läsa och förstå båda alternativen men alla besitter ju inte den förmågan..det är sant;)...

visste inte att det var nån tävling...fan kom jag på andra plats då?..vad vinner jag?:D..en karibienkryssning skulle inte sitta helt fel faktiskt!;)
Användarvisningsbild
Don_T
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Hur kan man lägga ner energi på denna tråd?
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Skriv svar