Äh nu är han inne igen. Kanske bara blev knas i bytena..
Han fick ett skott i bröstet och satt ett tag.
Hank är verkligen inte bra. Det är sorgligt att se när han ska spela med Bergfors. Kan inte ta emot en passning, kan inte slå en passning. Allt går fel. Tröttsamt.
Äh nu är han inne igen. Kanske bara blev knas i bytena..
Han fick ett skott i bröstet och satt ett tag.
Hank är verkligen inte bra. Det är sorgligt att se när han ska spela med Bergfors. Kan inte ta emot en passning, kan inte slå en passning. Allt går fel. Tröttsamt.
Jag tror vi fattar att du ogillar Hank, kan du inte komma på något annat å diskutera? Alla vet att Hank är dålig...
Är osäker på vem jag tycker ska vara överflödig back, trodde inte det var möjligt men tror nästan jag hellre väljer falk (och det är illa!) framför fagerudd. Tycker finnen är fullkomligt livsfarlig i egen zon och verkar knappt ha koll på sin egen andning...... inge kul att se!
Detblir3poäng skrev:Är osäker på vem jag tycker ska vara överflödig back, trodde inte det var möjligt men tror nästan jag hellre väljer falk (och det är illa!) framför fagerudd. Tycker finnen är fullkomligt livsfarlig i egen zon och verkar knappt ha koll på sin egen andning...... inge kul att se!
Falk och Fagerudd är lika urusla båda två. Snäppa upp Högströms istid till 30min per match så kan vi spela med 5 backar, slipper vi spela F&F
Detblir3poäng skrev:Är osäker på vem jag tycker ska vara överflödig back, trodde inte det var möjligt men tror nästan jag hellre väljer falk (och det är illa!) framför fagerudd. Tycker finnen är fullkomligt livsfarlig i egen zon och verkar knappt ha koll på sin egen andning...... inge kul att se!
Falk och Fagerudd är lika urusla båda två. Snäppa upp Högströms istid till 30min per match så kan vi spela med 5 backar, slipper vi spela F&F
Ingen dum ide, så kan dom f-f massera vaderna på högga mellan matcherna för att orka återhämta sig