SHL Omgång 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 30/9 2017
Re: SHL Omgång 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 30/9 2017
Dags för domarn att börja titta på båda lagen nu, inte bara DIF?!
Standard att vi får för allt dem får för inget.sPTNC skrev:Dags för domarn att börja titta på båda lagen nu, inte bara DIF?!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Tänka sig vad ett fungerande PP gör. 

Lika bra i pp som vanligt ser jag.
Vi brilljerar i den spelformen#87 skrev:Tänka sig vad ett fungerande PP gör.
...not.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Du menar alltså att det är helt osannolikt att det är 2-2 sent i tredje, vi åker på en avvaktande utvisning och saik rycker målvakten? Varför?kaminor skrev:Jag kan inte i den vildaste fantasi se ett sånt scenario. Vadå för "taktiskt läge"? Enda möjligheten är väl om DIF har avvaktade utvisning, saik plockar målvakten och gör självmål.KJL skrev:Därför att det blir avvaktande utvisning i ett taktiskt läge och det kommer straffa sig...kaminor skrev:Seriöst, varför skulle saik plocka målvakten vid ställningen 2-2?KJL skrev:Rätt bra resultat i de andra pågående matcherna också. Men jag hävdar fortfarande att det kommer bli2-2 sent i tredje och att vi kommer avgöra i öppet mål.
När man blir tillbakatryckta i PP. Herregud.
Förstår inte varför Musse är kvar.
Edit: Det är tre jävla frilägen SAIK fått nu under 4 minuter PP. SPARKA ANSVARIG.
Edit: Det är tre jävla frilägen SAIK fått nu under 4 minuter PP. SPARKA ANSVARIG.
Senast redigerad av ciirree den 2017-09-30 15:19:32, redigerad totalt 1 gånger.
Det som är omöjligt är att vi gör mål eftersom utvisningen verkställs när vi nuddar pucken.KJL skrev:Du menar alltså att det är helt osannolikt att det är 2-2 sent i tredje, vi åker på en avvaktande utvisning och saik rycker målvakten? Varför?kaminor skrev:Jag kan inte i den vildaste fantasi se ett sånt scenario. Vadå för "taktiskt läge"? Enda möjligheten är väl om DIF har avvaktade utvisning, saik plockar målvakten och gör självmål.KJL skrev:Därför att det blir avvaktande utvisning i ett taktiskt läge och det kommer straffa sig...kaminor skrev:Seriöst, varför skulle saik plocka målvakten vid ställningen 2-2?KJL skrev:Rätt bra resultat i de andra pågående matcherna också. Men jag hävdar fortfarande att det kommer bli2-2 sent i tredje och att vi kommer avgöra i öppet mål.
Han är ju en kompis så klart han ska vara kvar.......ciirree skrev:När man blir tillbakatryckta i PP. Herregud.
Asså Musse i all ära.. dessa killar borde kunna prestera NÅGONTING utan en enda instruktion i PP... oavsett hur usel Musse må vara på taktiska PP detaljer så bör ju 5 random lirare kunna göra detta bättre än vad vi ser genom att bara passa varandra o ta skott!
Det är något magiskt med vårt PP, nån j-a curse eller nåt...
Det är något magiskt med vårt PP, nån j-a curse eller nåt...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tycker det är lite snålt med attacker i pp....
Men snälla... 4 minuter i PP renderar i två saik frilägen. Och detta ska vi alltså ha "gnuggat"?
*Edit, tre frilägen...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
*Edit, tre frilägen...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Senast redigerad av sauron den 2017-09-30 15:21:46, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
Vi är lite bakåtlutade..Ohddan skrev:Tycker det är lite snålt med attacker i pp....
Vissa personer verkar va heliga, jag skulle aldrig få behålla jobbet om jag vart ansvarig för nåt men misslyckades i 3 år. Självklart håller polarn Jocke Musse om ryggen, av nån konstig jävla anledningciirree skrev:När man blir tillbakatryckta i PP. Herregud.
Säkert pga alla fett grymma AW som Musse leder med bravur!ken1968 skrev:Vissa personer verkar va heliga, jag skulle aldrig få behålla jobbet om jag vart ansvarig för nåt men misslyckades i 3 år. Självklart håller polarn Jocke Musse om ryggen, av nån konstig jävla anledningciirree skrev:När man blir tillbakatryckta i PP. Herregud.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).