SHL Omgång 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 30/9 2017
Re: SHL Omgång 5: Djurgårdens IF - Skellefteå 30/9 2017
Vad är det för jävla mobbning mot Possler. Sätta Ahlén som extraspelare i officiella laguppställningen och sen inte spela Possler ett enda byte.
Urbom vs Ohlsson var gulligt ändå. Han startar och puttar mot Urboms strupe, Urbom sliter tag i honom som en trasdocka 

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Så är det.sauron skrev:Håller helt med, men eftersom vi borde lärt oss att det finns två olika regelböcker, bör vi vara försiktiga... Sen undrar jag varför linjemännen hatar oss? Är det för Höggas protest mot deras konstanta felblåsningar?Henke_F skrev:Vilket skämt att dom skärper nivån just där. Hållt samma så skulle det varit 10st utvisningar i matchen tidigare.sauron skrev:Onödigt, Veidemo, onödigt...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Men behållningen hittils, vi kan ju lira rätt ok hockey när det vill sig ändå och Bourque, Engqvist. Så jäkla skönt att dom kommit igång!
Full fart framåt i två perioder till nu!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Jim Morrison
Tänk ändå att bajaren Calle Ridderwall har C:et på bröstet och inte Ante. Skärpning genast!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Frågan är ju om Possler är 100% än? Han är ju en spelare som lätt kan vara god för 20p+ under en säsong.mb81 skrev:Vad är det för jävla mobbning mot Possler. Sätta Ahlén som extraspelare i officiella laguppställningen och sen inte spela Possler ett enda byte.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Den var lite gullig ja.Andspe skrev:Urbom vs Ohlsson var gulligt ändå. Han startar och puttar mot Urboms strupe, Urbom sliter tag i honom som en trasdocka

Men sen det där jag aldrig lär mig, ibland kvittas det och fortsätts lira 5 vs 5 och nu blev det 4 vs 4?
Varför inte peta in Possler med Johansson och Ridderwall och flytta upp Ahlén i andra?
Ahlén har ju ändå lite handleder och står alltid upp och jobbar hårt. Hank åker mest runt och är snäll känns det som. Visar aldrig känslor utan vänder andra kinden till.
Ahlén har ju ändå lite handleder och står alltid upp och jobbar hårt. Hank åker mest runt och är snäll känns det som. Visar aldrig känslor utan vänder andra kinden till.
Vår första linja är fan en riktigt leading-line för första gången på riktigt länge.. om de övriga bara kunde producera lite poäng så skulle vi dominera alla matcher!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Rätt bra resultat i de andra pågående matcherna också. Men jag hävdar fortfarande att det kommer bli2-2 sent i tredje och att vi kommer avgöra i öppet mål.
Seriöst, varför skulle saik plocka målvakten vid ställningen 2-2?KJL skrev:Rätt bra resultat i de andra pågående matcherna också. Men jag hävdar fortfarande att det kommer bli2-2 sent i tredje och att vi kommer avgöra i öppet mål.
KaptenförbannelsenJim Morrison skrev:Tänk ändå att bajaren Calle Ridderwall har C:et på bröstet och inte Ante. Skärpning genast!

Vill vi ju inte ha på Ante.
/signed! Don't ruin the king!Henke_F skrev:KaptenförbannelsenJim Morrison skrev:Tänk ändå att bajaren Calle Ridderwall har C:et på bröstet och inte Ante. Skärpning genast!![]()
Vill vi ju inte ha på Ante.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Därför att det blir avvaktande utvisning i ett taktiskt läge och det kommer straffa sig...kaminor skrev:Seriöst, varför skulle saik plocka målvakten vid ställningen 2-2?KJL skrev:Rätt bra resultat i de andra pågående matcherna också. Men jag hävdar fortfarande att det kommer bli2-2 sent i tredje och att vi kommer avgöra i öppet mål.
Jag kan inte i den vildaste fantasi se ett sånt scenario. Vadå för "taktiskt läge"? Enda möjligheten är väl om DIF har avvaktade utvisning, saik plockar målvakten och gör självmål.KJL skrev:Därför att det blir avvaktande utvisning i ett taktiskt läge och det kommer straffa sig...kaminor skrev:Seriöst, varför skulle saik plocka målvakten vid ställningen 2-2?KJL skrev:Rätt bra resultat i de andra pågående matcherna också. Men jag hävdar fortfarande att det kommer bli2-2 sent i tredje och att vi kommer avgöra i öppet mål.
Grymt byte.. Högga är fan sinnessjukt bra!